Onko joku päässyt Nordean verkkopankkiin tänään, minä en...
Olen yrittänyt Nordean verkkopankkiin, onkohan taas joku ongelma vai itselläni jokin virhe tehtynä? Kiitos jos joku vastaa.
Kommentit (14)
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
Olen päässyt juuri 10 minuuttia sitten.
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
Tietenkin se on asiakaspalvelijan syytä.
Just kävin maksamassa verkkopankissa Zalandon ostokseni :)
Käyttääkö joku vielä nordeaa? Vaihtakaa s-pankkiin.
Pääsin mobiili ja verkkopankkiin heti ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
On törkeän huonoa palvelua. Lisäksi antavat väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
Aina ovat omalla kohdallani olleet asiallisia.
Eikä Nordean kokoinen firma edes pitäisi töissä nenäkkäitä asiakaspalvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
Mistä sinä heidän iän tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
On törkeän huonoa palvelua. Lisäksi antavat väärää tietoa.
Nuo asiatkan voi helposti tarkistaa puhelukuuntelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
On törkeän huonoa palvelua. Lisäksi antavat väärää tietoa.
Nuo asiatkan voi helposti tarkistaa puhelukuuntelulla.
asiathan*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
On törkeän huonoa palvelua. Lisäksi antavat väärää tietoa.
Nuo asiatkan voi helposti tarkistaa puhelukuuntelulla.
Kuka ne tarkistaa? Asiakas vai? Mulla ollut 2 soittopyyntöä viime viikosta, mutta ei ole soitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JJJep ja soitapa sinne asiakaspalveluun, niin nenäkkäät teinit vastailee tylysti, ikäänkuin heidän appiensa toimimattomuus olisi asiakkaan syytä.
On törkeän huonoa palvelua. Lisäksi antavat väärää tietoa.
Nuo asiatkan voi helposti tarkistaa puhelukuuntelulla.
Kuka ne tarkistaa? Asiakas vai? Mulla ollut 2 soittopyyntöä viime viikosta, mutta ei ole soitettu.
Jos asiakaspalvelu on ollut asiakkaan mielestä törkeää, niin se puhelu kuunnellaan Nordean toimesta. Tämän jokainen asiakaspalvelija tietää, joten tuskinpa on ollut törkeää käytöstä.
Pääsin mobiilipankkiin. Eilen meni pitkään että pääsi.