Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9vuotta ja mies ei enää meinaa millään sanoa rakastavansa

Vierailija
03.07.2019 |

Kahdeksan vuotta sain kuulla päivittäin, nyt huhtikuun jälkeen en ole kuullut kertaakaan, paitsi kerran humalassa sanoi, mutta ei muista sitä. Sanoo ettei halua sanoa kun pelkää että pettyy meidän suhteeseen ja sitten tuntuu vielä pahemmalta. Meillä
Siis on ollut välillä vaikeita aikoja.
En ole itse valmis elämään loppuelämääni suhteessa jossa minua ei rakasteta. Jos juttelen tästä mies hermostuu ja sanoo että jankkaan ja alkaa erolla uhkailu. Laitoin sähköpostia niin sanoi että ihanalta tai hyvältä tuntuu, kun kysyin rakastaako ei vastaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut onnellisessa ja rakastavansa parisuhteessa yli 30 vuotta, enkä muista, että olisi puhuttu rakastamisesta kertaakaan. Keskinäinen vetovoima on ollut aina niin itsestäänselvyys ettei siitä ole ollut mitään tarvetta puhua.

Vierailija
22/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa kuin nainen joka kysyy jokaisen täysin samanlaisen työpäivän jälkeen mieheltä "Miten päivä meni?" 😫😫😫

Miten toinen voi tietää, että työpäivä on aina täysin samanlainen? Kuulostaa kyllä omituiselta työltä jossa ei tapahdu koskaan mitään erityistä.

Kyllä mies sitten kertoo jos töissä on jotain erityistä tapahtunut.

Kuulostaa siltä että suhde on tylsä ja yritetään etsiä jutun juurta edes jostain. Pitää puhua asiasta eikä itsestäänselvyyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa kuin nainen joka kysyy jokaisen täysin samanlaisen työpäivän jälkeen mieheltä "Miten päivä meni?" 😫😫😫

Miten toinen voi tietää, että työpäivä on aina täysin samanlainen? Kuulostaa kyllä omituiselta työltä jossa ei tapahdu koskaan mitään erityistä.

Suurin osa työpaikoista on sellaisia ellei ole ensihoitaja ambulanssissa tai poliisi.Tuon rasittavampaa ja ärsyttävämpää kysymystä ei voi kuvitella.

Vierailija
24/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla siksi, koska mies on itse pyytänyt lähettämään kaiken suhteeseen liittyvän sinne.

Laittoi nyt postia, että ”miltä minun teot näyttää ja tuntuu”. Tämä siis kun kysyin, että rakastatko minua vai et? En ymmärrä mitään vihjailuja, miksi ei voi vain vastat joo tai ei. Jos vastaisi muutaman kerran ei niin en minä haluaisi tässä suhteessa enää jatkaa.

Minä uskon edelleen rakkauteen, meidän suhteen tilasta huolimatta ja mielestäni on ihana kuulla rakastan sinua tai olet rakas ja sanoa se ihmiselle jota rakastaa. Tässä alkaa omatkin tuntemukset hiipumaan, kun toinen on muuttunut tuollaiseksi.

Ap

Vierailija
25/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa työpaikoista on sellaisia ellei ole ensihoitaja ambulanssissa tai poliisi.Tuon rasittavampaa ja ärsyttävämpää kysymystä ei voi kuvitella.

Sinulla on kyllä omituinen käsitys ihmisten töistä. Onneksi minun ja mieheni jokainen työpäivä on erilainen kuin edellinen ja siitäkin riittää jutun juurta yleisellä tasolla.

Vierailija
26/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostilla siksi, koska mies on itse pyytänyt lähettämään kaiken suhteeseen liittyvän sinne.

Laittoi nyt postia, että ”miltä minun teot näyttää ja tuntuu”. Tämä siis kun kysyin, että rakastatko minua vai et? En ymmärrä mitään vihjailuja, miksi ei voi vain vastat joo tai ei. Jos vastaisi muutaman kerran ei niin en minä haluaisi tässä suhteessa enää jatkaa.

Minä uskon edelleen rakkauteen, meidän suhteen tilasta huolimatta ja mielestäni on ihana kuulla rakastan sinua tai olet rakas ja sanoa se ihmiselle jota rakastaa. Tässä alkaa omatkin tuntemukset hiipumaan, kun toinen on muuttunut tuollaiseksi.

Ap

Jankkaaja olet,kuten mies sanoi.

Vierailija
27/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö täällä ketään sano kumppanilleen säännöllisesti rakastavansa? Minä olen luullut, että se on normaalia ja itse en voi kuvitella loppuelämäni eläväni näin, on tyhjä olo ja mietin päivittäin onko miehen tunteet ja ajatukset jossain toisessa naisessa?

Ap

Vierailija
28/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyin sähköpostissa, että miltä tuntuu sanoi, että hyvältä. Kun kysyin rakastaako ei vastannut mitään,

Ap

Jos jollain lomakkeella yrittäisit? 

Niin. Kai tähänkin asiaan löytyy lomake netistä.

Vierailija
29/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö täällä ketään sano kumppanilleen säännöllisesti rakastavansa? Minä olen luullut, että se on normaalia ja itse en voi kuvitella loppuelämäni eläväni näin, on tyhjä olo ja mietin päivittäin onko miehen tunteet ja ajatukset jossain toisessa naisessa?

Ap

Se että sanoo rakastavansa ei kuitenkaan mitenkään takaa, että rakastaa. Ja vaikka rakastaisikin, voivat ne ajatukset ja tunteet olla toisessa naisessa siltikin. 

Kyllä me ekat 15 vuotta sanottiin aika usein, mutta sittemmin harvemmin, mutta ei minulla ainakaan vielä ole tullut sen takia olo, ettei toinen välitä. Ne on ihan muita juttuja, joista sellaiset tulee mieleen. 

Vierailija
30/30 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on joku toinen tai ei voi sanoa ettei rakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi