Nyt kun Anttilaa / Kodin-1:stä ei ole, mistä te ostatte MATOT kotiin?!!!
Prismassa on ihan paskaa vaan tarjolla, eikä mitään mattokauppoja ole ainakaan monessa pk-seudun kauppakeskuksessa. Huonekaluliikkeiden valikoimat on aika suppeat. Siis MISTÄ MATTO?
Kommentit (36)
Mul on Anttilaa ikävä :(
Ostin sieltä aina tietokoneen. Hyvä osamaksusysteemi ja vaivaton tilata.
https://www.kodin1.com/?gclid=EAIaIQobChMIp96whvWW4wIVBqaaCh0ZnwyZEAAYA… siitäpä vaan selaamaan
Kyllä monta kertaa olkut ikävä Anttilaa/Kodin ykköstä. Matot, verhot, lakanat... vaikka mitä tuli hankittua varsinkin Kodin ykkösestä.
jysk on pask
Olen ostanus sieltä pari kaappia ja laatu on jopa paskempi kuin Ikeassa. Nitkuu ja heiluu eikä pysy koossa vaik ois vasta koottu. Semmosia koriste-esineitä ne kaapit, et näyttää kivoilta mut ei niissä tavaroita voi pitää ko ei kestä. Ja auta armias jos yrität niit lähteä siirtämään koottuna. Menee hajalle heti.
Rugvista.
Nettikauppa, laatukamaa, kuljetus kotiin. Ja värivalikoimassa löytyy.
Sotka enimmäkseen, välillä myös Ikea
Mattokauppoja on Annankatu tai freda täynnänsä, en muista kumpi.
Mä olen ostanut Askosta, mutta vain silloin kun heillä on -40% tai -50% kampanja menossa. Noita kampanjoita on kuitenkin muutaman kerran vuodessa, joten jos ei ole tulenpalava kiire niin olen odotellut rauhassa. Olkkarin matto on Ellokselta (sekin -50% koodilla) ja on ollut oikein hyvä.
Eikö teitä haittaa että netissä esim. värit saattaa olla ihan eri kuin todellisuudessa? Mä olen tilannut yhden maton nettikaupasta ja sen värit oli todellisuudessa kaikkea muuta kuin kuvissa. Mutta ihan nätti matto se on ja yllättävän hyvin kävi siihen paikkaan mihin olin ajatellut. En olis kyllä jaksanut palautusrumbaankaan...
Kaupassa näkee millaiset värit ja materiaali on livenä. Laadullakin on väliä. Esim. just tänään etsin Prismasta puuvillamattoa ja ne oli ihan kauheat laadultaan - haperoa pehmeää puuvillaa, joka ei kestä mitään pesua tai ravistelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monta kertaa olkut ikävä Anttilaa/Kodin ykköstä. Matot, verhot, lakanat... vaikka mitä tuli hankittua varsinkin Kodin ykkösestä.
Ennen Anttila ja Kodin ykkönen oli aina ensimmäinen osoite kun tarvitsi kotiin jotain, mattoja, verhoja, telkkaria tms. tai pienempiäkin juttuja. Kaikki löytyi samasta paikasta. Nykyään ei oikein tiedä mistä lähtisi etsimään. Menivätkin sössimään hyvän kaupan.
Sotka, Asko. Ärsyttää vaan kun nykyään on pelkkää harmaata tarjolla. On kyllä Anttilaa ikävä.