Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tuntemasi nainen tulisi auttamaan muutossa? ( hänen lisäkseen sinä ja äitisi olisi paikalla)

Vierailija
02.07.2019 |

Mitä luulet?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi, isosiskoni. On kyllä puolin ja toisin autettu.

Vierailija
2/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi pyytää kavereitani mutta molemmat siskoni ja kolme ystävää tulisivat varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystäväni tulisivat varmasti. Ei kai muutto ole mikään sukupuolikysymys?

Vierailija
4/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen vaatiessa (siis hätätilassa vain lähtisin sukulaisia ja kavereita vaivaamaan) saisin siskoni, äidin, tädin, 4 serkkuani, serkun vaimon, 2 ystävää, 2 työkaveria, 2 naapuria. Eiköhän noilla muutto hoituisi :)

Vierailija
5/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä lähtisin, oon auttanut serkkuja ja kavereita muutossa. Sisko muutettiin kaksi kertaa, pelkästään minä ja sisko. Itse olen muuttanut kolme kertaa, ainoastaan mieheni kanssa. Eli kyllä, myös naiset muuttaa, ihan itse.

Vierailija
6/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kanssa olllaan autettu muutoissa puolin ja toisin. Mutta on se niin rasittavaa hommaa, että jatkossa tilaan varmaan muuttopalvelun, jos tästä johonkin vielä muutan.

Vierailija
7/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat auttaneet (äidin ja siskojen lisäksi) täti ja hänen miehensä tytär, siskon miehen sisko, kaverinainen harrastuksen parista ja entinen kämppäkaveri siskoineen. Minä olen auttanut niin kyseistä entistä kämppäkaveria kuin hänen siskoaan ja tämän äitiä, jotka asuivat yhdessä, toista siskoani ja tätiä. Ystävää myös, silloin vain pakkaamisessa ja lapsista huolehtimisessa muuton aikana. Yleensä muutoissa on ollut myös miehiä mukana, mutta ei kaikissa, ihan naisvoimin olemme esim. käsin vetäneet täyttä peräkärryä, koska matka oli vain n. 200m., eikä autoa käytössä.

Aika monella miehellä on selkä- tai muita ongelmia, eivät voi/uskalla auttaa, enkä itse ainakaan silloin halua pyydäkään. Monta asuntoa ja liiketilaa olen myös ollut siivoamassa muuton takia. Yhta liiketilan muuttoa lukuunottamatta en koskaan ole ollut mukana muutossa, jossa olisi ollut ammattilaisia mukana.

Vierailija
8/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miks just naisia? Ennemmin pyytäisin miehiä, heistä paljon isompi apu, jaksavat kantaakin jotain.

Vierailija
9/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva muutto onnistuu kokonaan kukkaruukkujen ja muovikassien kantamisella. Huutista naisille. 

Olen ollut monessa muutossa mukana, kuten äitini ja siskoni ja varmasti olemme kantaneet enemmän huonekaluja kuin tuon kommentin kirjoittaja!

t. huonekalukauppiaitten tytär

Vierailija
10/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi kavereitani narsistiäitini lähelle. Emme ole itsekkään väleissä.

Vierailija
11/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 muuttoon avuksi tulevaa naista tietäisin samantien.

Vierailija
12/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalujen siirto on tekniikkalaji. Ikean huonekalut ei paljon paina, ainakaan kun ne purkaa osiin. Pyykkikoneen alle matto ja sen alle rakennusmuovi, sitten liu'utetaan matoista tehtyä rataa pitkin ulos.

Vierailija
13/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeistä muuttoani hoidettiin naisporukalla, naispuoliset ystäväni ovat tukeni ja turvani <3.

Vierailija
14/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin. Tuttavapiirin viimeiset muutot (3kpl) on hoidettu ihan naisvoimin. 

Vierailija
15/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 70 muuttoon avuksi tulevaa naista tietäisin samantien.

Toki 69 olisi jo sopinut muuta menoa tuolle päivälle :)

Vierailija
16/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni naispuolinen ystäväni on tarjonnut minulle apuaan, jos muutan uuteen asuntoon.

Vuosia sitten palkkasin muuttofirman ja pelkäsin koko ajan, että humalaiset muuttomiehet kaatuvat portaissa. Huonekaluni olivat heidän firmansa varastossa säilytyksessä ja saadessani tuotteet takaisin lähes kaikissa pakkauksissa oli eläviä kuparikuoriaisia.

Jäi "erinomainen" käsitys kyseisestä yrityksestä, joka hukkasi kirjahyllyni taustalevyt varastoinnin aikana - ja toi tilalle lasten sukset. 

Olen lapseton. 

Vierailija
17/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan tulevana viikonloppuna ja auttamaan ovat tulossa äitini ja siskojeni lisäksi neljä naispuoleista ystävää joista yksi matkustaa muuttoni takia 300km päästä auttamaan.

Vierailija
18/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja kaverit eli yhteensä viisi. Tottakai jos jollain olisi töitä tai muuta peruuttamatonta menoa, niin ei voisi tulla.

Vierailija
19/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni tulisi, ehkä miehen toinen sisko myös. Kummityttöni voisi tulla. Parhaalla ystävälläni on reuma, joten hänestä ei apua olisi ja äitini on kuollut.

Muutimme 2016 tähän asuntoon ja silloin muuttopäivänä apuna oli isäni, siskoni miehineen, miehen sisko poikansa kanssa sekä serkkuni. Nopsasti sujui kaikki, tosin olin jo kaiken irtotavaran tuonut, eli jäljellä oli vain huonekalut.

Vierailija
20/21 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun olisi muutettava tiettynä päivänä tai viikonloppuna ja joutuisin sitä ennen onnettomuuteen, jonka seurauksena jalkani ja käteni olisi kipsissä ja minun olisi hätätilassa pakko pyytää jotakuta muuttoavuksi, niin luultavasti saisin laskelmieni mukaan naispuoleisia apureita neljä. Äitini ei vaivautuisi paikalle.

Tosin olen muuttanut monta kertaa ihan yksinäni. Hyvin olen pärjännyt, kun ruokapöydän olen jaksanut yksin kantaa ja sängyn on saanut paloiksi ja kaikki muu on ollut pienempää kannettavaa. Nykyisin on noita isompia huonekaluja (sohvat, kirjahyllyt, lipastot) jo sen verran, että tarvitsisin niitä kantamaan yhden apurin, mutta onneksi minulla on mies sitä(kin) varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi