Montako eri siivoajaa olet pannut? (noin niinkuin röissä) -Sinccis
Oma saldoni on vain 4. Onko ylittäjiä?
Ystävällisesti,
Sinccis
Kommentit (6)
Sinccis on hyvä ja vetää römpsän päähänsä.
Minä kaunis itsestään huoltapitävä nainen. Olen ollut siivoojana, eikä ole minkäänlaisista seksuaalisuuteen liittyvää ollut. Rauhassa olen saanut työni tehdä. Ihmetyttää aloittajan avautuminen ja mitä työtä hän itse tekee, kun on siivoajien kanssa tekemisissä. Työntekijöille pitää antaa työrauha. Jos työtekijät eivät saa tehdä rauhassa töitään voi siitä seurata isompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaunis itsestään huoltapitävä nainen. Olen ollut siivoojana, eikä ole minkäänlaisista seksuaalisuuteen liittyvää ollut. Rauhassa olen saanut työni tehdä. Ihmetyttää aloittajan avautuminen ja mitä työtä hän itse tekee, kun on siivoajien kanssa tekemisissä. Työntekijöille pitää antaa työrauha. Jos työtekijät eivät saa tehdä rauhassa töitään voi siitä seurata isompi juttu.
Sinccis on "siivoaja" itsekin ja kiksauttanut kännisiä työkavereitaa pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis on "siivoaja" itsekin ja kiksauttanut kännisiä työkavereitaa pikkujouluissa.
Ei varmasti ole. "Siivoajilta" vaaditaan jonkinlaisia sosiaalisia taitoja.
Mitä mieltä Sinccis on miehistä jotka painostaa naista aborttiin?
Kyllä ne kaikki saastat sinustakin vielä joskus esille tulee. Ensioireita siitä on jo ilmassa.