Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako eri siivoajaa olet pannut? (noin niinkuin röissä) -Sinccis

Vierailija
02.07.2019 |

Oma saldoni on vain 4. Onko ylittäjiä?

Ystävällisesti,

Sinccis

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Sinccis on miehistä jotka painostaa naista aborttiin?

Kyllä ne kaikki saastat sinustakin vielä joskus esille tulee. Ensioireita siitä on jo ilmassa.

Vierailija
2/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinccis on hyvä ja vetää römpsän päähänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siivooja, ei siivoaja. 😅

Vierailija
4/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaunis itsestään huoltapitävä nainen. Olen ollut siivoojana, eikä ole minkäänlaisista seksuaalisuuteen liittyvää ollut. Rauhassa olen saanut työni tehdä. Ihmetyttää aloittajan avautuminen ja mitä työtä hän itse tekee, kun on siivoajien kanssa tekemisissä. Työntekijöille pitää antaa työrauha. Jos työtekijät eivät saa tehdä rauhassa töitään voi siitä seurata isompi juttu.

Vierailija
5/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaunis itsestään huoltapitävä nainen. Olen ollut siivoojana, eikä ole minkäänlaisista seksuaalisuuteen liittyvää ollut. Rauhassa olen saanut työni tehdä. Ihmetyttää aloittajan avautuminen ja mitä työtä hän itse tekee, kun on siivoajien kanssa tekemisissä. Työntekijöille pitää antaa työrauha. Jos työtekijät eivät saa tehdä rauhassa töitään voi siitä seurata isompi juttu.

Sinccis on "siivoaja" itsekin ja kiksauttanut kännisiä työkavereitaa pikkujouluissa.

Vierailija
6/6 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis on "siivoaja" itsekin ja kiksauttanut kännisiä työkavereitaa pikkujouluissa.

Ei varmasti ole. "Siivoajilta" vaaditaan jonkinlaisia sosiaalisia taitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän