Mitä asioita rakastat eniten kumppanissasi?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan arvostellut mua, ei kyttää eikä vttuile.
Antaa mun olla mies.
13vuotta avoliitossa.
Upeeta👍
Vaikka kuinka mokaan mies ymmärtää ja on tukena. Hänen lähellä on hyvä rento olo. Seksi on taivaallista ja sitä saa aina kun haluaa. Hän on hyvä ja panostava isä lapsillemme. Kun ei kiireiltä ja stressiltä olla ehditty viettää aikaa, mies tulee halaamaan ja pyytää anteeksi, ettei ole ollut kanssani tarpeeksi, vaikka yhtä lailla en minäkään ole ollut hänen kanssaan. Hän ei koskaan huuda minulle vaan kertoo mielipiteensä rauhallisesti, hänen kanssa on helppo keskustella ja hän kuuntelee. Hän tuo usein kukkia ♥️
Ollaan pian oltu 10 vuotta yhdessä
Olen pinnallinen, mutta ihan ensimmäisenä pakko sanoa, että mieheni on ilo silmälle. Järkyttävän komea naama ja täydellinen kroppa, V-mallinen selkä ja sopivan karvainen, tuoksuu todella hyvältä aina, ihme kyllä.
Lisäksi on hauskin ihminen, jonka tiedän. Huumori on oikeasti älykästä, mutta hänen sanomanaan kyllä huonommatkin jutut naurattaa. Ihana, mukava, kannustava, ystävällinen, kiva.
On pitkäjänteinen ja vankkumaton, luotettava ja pitää sanansa. On siis päättänyt, että kaikki aina järjestyy vaikka minä vähän heikkohermoisena mitä kriiseilisin, varsinkin suhteen alussa se näkyi. Huolehtii vanhemmistaan. Myös ymmärtäväinen ihmisiä kohtaan, ei arvostele muita ihmisiä.
Rento ja jämäkkä. Paras. Mahtava isä. Mahtava mies. Mahtava asenne. Komea. Musikaalinen. Ihmeen taitava monessa urheilulajissa, jota ei edes harrasta. Huono kokki, se on minusta hyvä, että edes jossain ei ole hyvä. Tekee kuitenkin oman osansa kotitöistä. Käsiala on suloinen. Aika monessa asiassa täydennämme toisiamme. Lukee paljon ja vielä usein samoja kirjoja kuin minä, niistä on kiva käydä enemmän ja vähemmän oivaltavia keskusteluja. Sopivan sivistymätön, mutta aina halukas oppimaan uusia asioita. Minulle se oikea tosiaan.
Naimisissa 6 vuotta.
Suhde on tuore, kestänyt 5 kk, joten minun listani ei ole vielä kovin syvällinen.
Mies pitää huolta itsestään eli syö terveellisesti, kuntoilee, ei käytä alkoholia, eikä muitakaan päihteitä. Hän huolehtii lapsestaan hyvin. Hän on taitava käsistään, osaa korjata kaikenlaista ja on myös avulias. Hän järjestää aikataulujaan niin, että pystymme tapailemaan mahdollisimman paljon ja on muutenkin ennakkoluulottomasti hyppäämässä mukaan elämääni ja jopa suosiollinen ottamaan uusia harrastuksia minun harrastusteni joukosta. Hän on kiltti, rauhallinen ja älykäs.
- Huumorintaju
- Huomaavaisuus
- Vastuuntuntoisuus
- Hassuus
- Tulee toimeen melkeinpä kaikkien kanssa
- Onhan se myös hirmu söpö
Suhteen kesto reilut 2 vuotta.
Tissit!. En vaan voi odottaa kun ne irtonaisen kiinteät vieläkin ylhäälle osoittavat naiseuden kukkaset taas vilahtavat sopivassa tilanteessa. Kärsäni reagoi heti ja mielihyvän aalto pyyhkäisee mielen poikki. Taas on kohta herkkua tiedossa ja pääsen nänniä näpsäisemään!
- täydellinen vartalo makuuni
- kympin tissit
- herkkyys ja taiteellinen lahjakkuus
- hauskaa seuraa arjen seikkailuihin
- korkea libido ja nauttii koskettelusta
- hedonisti
- seksuaalisesti alistuva ja sopivasti pervo
- hyvä huumorintaju
- tuoksuu ihanalta
- nauttii aidosti seurastani
Suhteen kesto kohta kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
- kympin tissit
- hedonisti
- hyvä huumorintaju
- tuoksuu ihanalta
Pakko kysyä onko kumppanissasi mitään muuta mainitsemisen arvoista? Ennustan nimittäin vaikeita aikoja jos muuta yhteen sitovaa ei löydy. Kauneus on katoavaista ja niin usein myös korkea libido tuossa muutaman vuoden jälkeen muuttuu keskivertolibidoksi. Että onko muita ihastuttavia ominaisuuksia?
Mieheni parhaita puolia mm. avulias, ahkera, kiltti, eläinrakas, tekee mielellään ruokaa ja tosi hyvää sellaista, kokeilee kaikkea uutta ennakkoluulottomasti...
15 vuotta saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kympin tissit
- hedonisti
- hyvä huumorintaju
- tuoksuu ihanalta
Pakko kysyä onko kumppanissasi mitään muuta mainitsemisen arvoista? Ennustan nimittäin vaikeita aikoja jos muuta yhteen sitovaa ei löydy. Kauneus on katoavaista ja niin usein myös korkea libido tuossa muutaman vuoden jälkeen muuttuu keskivertolibidoksi. Että onko muita ihastuttavia ominaisuuksia?
Keksisin helposti sata mainitsemisen arvoista asiaa, mutta tässä pyydettiin mainitsemaan viidestä kymmeneen sellaista asiaa, joita kumppanissa rakastaa eniten, ja käytin jo maksimimäärän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kympin tissit
- hedonisti
- hyvä huumorintaju
- tuoksuu ihanalta
Jos libidosi laskee suhteessa, olet todennäköisesti väärän kumppanin kanssa.
Pildee ja suikkareita. On oltu yhdessä noin 9 vuotta. On kyllä hyvä peppukin. Tosin siitä meni maku kun sattui. Muuten mitä vaan mutta kipeää ei saa tehdä. Mä olen nautinnon haluinen ja toimin myös toista kohden sen mukaan. Mitä vaan mitä voin tehdä niin naisen ei tarvi kahdesti pyytää.
Ei ole koskaan arvostellut mua, ei kyttää eikä vttuile.
Antaa mun olla mies.
13vuotta avoliitossa.