Kun peppuseksi sattuu....
Missä vika, kun todellakin sattuu vaikka olisi miten liukastetta ja vaikka miten olisi rentoutunut.
Harmittaa jo pirusti, kun tiedän miehen siitä pitävän todellakin, mutta itsellä pelko takaraivossa kun sattuu alku aina ja paljon. kipu loppuu hetken päästä, mutta tuo alun kipukin on liikaa. Mies on kyllä hellä ja varovainen, mutta silti...
Kommentit (5)
että mieheni on laittanut minulle ekana pyllytapin.. Siinä se pitää mua ekana hyvänä ja käyttää vibraa.. Ja sitten otaa pyllytapin pois, ja eikun hommiin..
lämmittely, venyttely ja liukkaria.
ja olisin varmaan antanut jo periksi ellei ajatus kiihottaisi itseä nin paljon. eli ostin pyllytappeja ja dildoja (jälkimmäiset ei hyvä, sattuu aina siis ihan vaik masturboidessa käyttäisin) jne.
sit lopulta uusimman miehen kaa lopulta se onkin onnistunut helposti ja ollut tosi nautinnollista (runkkaan samalla klitorista huom - se on oleellista ainakin mulle). edelleen joskus hankalaa mutta jotenkin olen oppinut lempiasennon ja tehdään niin että mies työntää vähän sisään ja sitten ei liiku vaan minä saan rauhassa odottaa millainen tuntuma ja työnnän sitten häntä vasten kun haluan.
kylmiltään toi ei ikinä tunnu toimivan eli aina eka pannaan normaalisti jotta olen kiihottunut ja valmis. mies voi myös sormettaa pyllyäsi samalla kun panee, noin aluksi.
onnea matkaan, kyllä se voi olla ihanaa sit kun se toimii
sillä en edes kiihotu ajatuksesta anaaliseksistä. Tapit ja dildot peräsuolessa tuntuu hassulta ajatukselta, samoin se, jos mies himoitsisi muuta reikää kuin pillua.
sillä en edes kiihotu ajatuksesta anaaliseksistä. Tapit ja dildot peräsuolessa tuntuu hassulta ajatukselta, samoin se, jos mies himoitsisi muuta reikää kuin pillua.
Eihän tuo ole mikään ongelma. Jos anaaliseksi ei ole sinun juttusi niin älä harrasta anaaliseksiä. Valinta on jokaisen oma.
Huomauttaisin kuitenkin, että mielikuva ja todellinen kokemus voivat poiketa toisistaan varsin paljon. Tappi tai dildo peräAUKOSSA tuntuu monen mielestä vallan kivalta. Kokeilematta sitä ei voi tietää, joskin kokeileminen ei myöskään ole edellytys anaalijutuista kieltäytymiselle.
Muiden reikien himoamisesta tulee aina mieleen suu. Sehän on muu reikä kuin pillu. Suurin osa miehistä himoaa suuseksiä vallan kovasti vaikka se onkin homoseksuaalisten miesten kesken yleisin seksin harrastamisen muoto. Ei pidä sekoittaa seksuaalisen toiminnan muotoja (suuseksi, anaaliseksi) seksuaalisen suuntautumisen (heteroseksuaalisuus, homoseksuaalisuus, biseksuaalisuus) kanssa.
että mieheni on laittanut minulle ekana pyllytapin.. Siinä se pitää mua ekana hyvänä ja käyttää vibraa.. Ja sitten otaa pyllytapin pois, ja eikun hommiin..