160€ nahkalaukusta, maksaisitko?
Kuola valuu kun himottaisi niin ja tarvettakin olisi, mutta ostankin vain aina uusia tekonahka/kangaskasseja, koska edullisia.
Ja on ajokorttimaksut, toisenkin lapsen lukiokulut ym.ym tulossa eli haaveeksi jää, taas.
Kommentit (14)
Nahkalaukusta maksaisin ilman muuta. En merkki-muovilaukusta.
Vain, jos olisi kotimaista käsityötä. Liukuhihnanahkalaukku ei ole noin arvokas.
Kyllä. Nahkalaukku kestää loputtomiin oikein pidettynä. Muovilaukut eivät kauaa kestä ja tulee turhaa jätettä ja ajan saatossa kalliimmaksikin.
Kyllä. 160€ on älyttömän vähän nahkalaukusta.
Kyllä maksaisin, jos on sitä mitä haen. Olen itseasiassa etsinyt uutta laukkua jo varmaan vuosia. En vaan löydä itselleni sopivaa! Mistä te muut ostatte laukkunne?
Jos miellyttää niin maksaisin toki. Olen maksanut jopa 3200 euroa nahkalaukusta.
Maksoin pienestä nahkalaukusta n. 180 euroa. Meni aikaa löytää tyyliini sopiva kohtuuhinnalla.
Toki, periaatteessa. Eihän tuo ole kovin kallis nahkalaukuksi. Itse voisin maksaa täydellisestä laukusta jotain 500-1000 euron välillä (en kyllä tonnia enempää missään tapauksessa, ja vain kerran muutamassa vuodessa). Ostan vain sellaisia laukkuja, joita voin kuvitella käyttäväni loppuelämän, ja pidän omistamistani laukuista hyvää huolta.
Tosin ap:n tilanteessa vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole juuri nyt varaa. Ehkä kannattaa alkaa nyt säästää laukun ostoa silmällä pitäen. Ainakin kannattaa lakata ostamasta niitä "halpoja" kasseja, kalliimmaksi sellainen lopulta tulee, etkä koskaan saa sitä todella haluamaasi.
Hyvälaatuisesta nahkalaukusta vähän. Maksaisin!
Nahkalaukkuhan on kestävä ja ekologinen, vielä kun valitsee ajattoman mallin laukku on aina trendikäs.
Olen ostanut 150 euron hintaisen käsilaukun vuosi sitten. Tämä noin 150 e on yläraja myös sille, mitä maksan kengistä. Enkä tosiaankaan hanki uusia laukkuja tai kenkiä joka vuosi. Nahka nyt vain on materiaalia, joka kestää aikaa ja itseasiassa paranee käytettäessä.
Ihan normaali hinta hyvälaatuisesta nahkalaukusta, kyllä maksaisin. En kylläkään koskaan kuolaa materiaa, ostan jos siltä tuntuu että tarvitsen.