Mitä mieltä, kannattaako miehelle kertoa?
Siis tapasin aivan ihanan miehen äskettäin, mutta hänellä on oikeasti mikropeenis. En oikeasti tiennyt, että niin pieniä on olemassakaan. Se häiritsee ja vaikka mies on kaikin puolin täydellisen oloinen muuten, niin en voi olla ajattelematta hänen miehuutensa kokoa. Että kannattaako miehelle kertoa suoraan, että suhteessa häiritsee sen peniksen koko vai pitääkö vaan teeskennellä ettei "koolla ole väliä blaa blaa".
Kommentit (17)
suosittelen jättämään, eikä tarvitse kertoa syytä. varmasti miehessä on muutaki pielessä, joten voit vaikka sanoo et sori, nyt ei vaan synkkaa. tai sitten "tällä hetkellä en oo valmis kyl suhteeseen, muut jutut mielessä."
Olen sitä mieltä että nyt päätät pystytkö elämään pikkupeniksisen miehen kanssa vai et. Jos pystyt, pidät pääsi kiinni. Jos et pysty, et edelleenkään mainitse mitään peniksen koosta, vaan jollain tekosyyllä liukenet hänen elämästään. Ei varmasti ole miehellä itsellekään helppoa tuo penisasia, joten älä väännä veistä haavassa.
Siis kertoisit miehellesi että hoidollasi on mikropeenis?
Mitähän se kertominen auttaisi, ei se miestä sitä pipukkaansa sen isommaksi saa.
Jos se häiritsee liikaa niin keksi joku hellävaraisempi syy miksi et jatka suhdetta.
Niin minäkin olen tehnyt muutaman naisen kanssa sen sijaan että olisin suoraan todennut "olet liian lihava makuuni".
Koko ratkaisee, siirry seuraavaan!
Vierailija kirjoitti:
Vähän surettaa kieltämättä jo tämä asia, koska tyyppi vaikuttaa ihanalta. :(
AP
Eivät miehetkään seurustelisi löysän naisen kanssa. Kaikki eivät ole anatomisesti yhteensopivia. Ihan turhaan podet tästä syyllisyyttä. Eroa ystävällisesti vedoten johonkin yleiseen syyhyn. Älä mainitse peniksestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surettaa kieltämättä jo tämä asia, koska tyyppi vaikuttaa ihanalta. :(
AP
Jos muu ihanuus ei riitä, niin lopeta suhde. Mutta älä kerro todellista syytä. Tiedän tunteen, itselleni on käynyt samoin. Stondiksessa tikkuaskin mittainen, joo ei. Pääsin helposti eroon, kun esitin haluavani äkkiä useita lapsia. Kiemurteli itse karkuun. Lapsia en halua vieläkään, ja tästä on aikaa useampi vuosi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
suosittelen jättämään, eikä tarvitse kertoa syytä. varmasti miehessä on muutaki pielessä, joten voit vaikka sanoo et sori, nyt ei vaan synkkaa. tai sitten "tällä hetkellä en oo valmis kyl suhteeseen, muut jutut mielessä."
"Vähän isompaa oon ajatellu".
Onnistumisen mahdollisuus voi riippua myös mielikuvituksen määrästä ;) olin suhteessa erääseen jolla oli noh, aikalailla pienempi kuin mihin olin tottunut, mutta ei siitä mikään este suhteelle tullut, kun oltiin muuten onnellisia toisistamme ja onhan sitä kaikenlaisia leluja ja sormi/ suuhommiakin olemassa. Puhumattomuus omista toiveista ja feikkaaminen enemmänkin on niitä todellisia esteitä kuin koko!
Se penis kirjoitetaan edelleenkin yhdellä eellä, niinkuin sulle on miljoona kertaa täällä kerrottu.
Mitäs, jos antaisit miehelle mahdollisuuden? Katso vielä ja kun sitä muutakin kimppakivaa voi tehdä. JOs mies on hiukankin luova ja yritteliäs hän saattaa osata kaikenlaisia mukavia temppuja, joita normaalikokoinen ei vaivaudu edes yrittämään.
Unohda. Olin naimisissa miehen kanssa, jolla oli pieni ja löysä penis. Aluksi uskottelin itselleni, ettei se haittaa, kun luulin olevani rakastunut. Kun tajusin, että todellakin haittaa (syynä tosin oli myös miehen sairas luonne) en enää kehdannut erota. En hävennyt miehelle, vaan suvulle kertomista: että taas olin iskenyt käteni pskaan kyynärpäitä myöten. Niin siinä sitten sinniteltiin muutama vuosi yhdessä, eikä edes seksi pelastanut tilannetta, se oli ihan surkeaa sähellystä, josta nautin ainoastaan siinä vaiheessa, kun mies sai tuherrettua itsensä maaliin ja sain taas raajani normijärjestykseen. Nimittäin aikamoista akrobatiaa siinä joutui kokeilemaan, että minikikkeli saatiin sisään...
Siis luuletko, että mies ei tiedä , että penis on pieni?
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko, että mies ei tiedä , että penis on pieni?
Niinpä, ilman muuta kantsii kertoo. Et hei kaveri, sullon muuten minipeenis...
Tai sitten voisit etsiä sellaisen miehen, josta tykkäät. En ymmärrä tätä palstalaisten hinkua pariutua itselleen epäsopivien kumppaneiden kanssa, ja sitten viettää loppuelämänsä valittamalla puolisoistaan palstalla.