Miehet eivät itke, eivätkä käyttäydy lapsellisesti
Kommentit (11)
Mies ei itke varsinkaan jäätyään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen itkenyt kun nainen ei halunnut jatkaa tapailua. Nyt voit lopettaa yleistämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen itkenyt kun nainen ei halunnut jatkaa tapailua. Nyt voit lopettaa yleistämisen.
Tuo kommentti liittyy palstalta poistettuun keskusteluun, joka ilmeisesti oli jollekin liikaa.
Miehen kuuluu itkeä ja näyttää tunteensa myös vastoinkäymisten, surun tms kohdatessa.
En arvosta miestä, joka ei voi tai osaa itkeä.
Tarkoittaako se joku omatekoinen psykologi siellä nyt sitä, että miehiltä olisikin luonnolliset tunteet (kuten esim. menetyksen aiheuttama henkinen tuska ja suru) ja niiden purkaminen kokonaan kielletty...
Eikö kulttuuri jossa mieskin saa itkeä ja purkaa luonnolliset tunteensa (siis ihan selvin päin) ole sentään terveempi?
Minä en itke, koska olen mies. Tarkemmin kun mietin, miksi edes itkisn kun kaikki naiset ovat mieleltään epäterveitä. Onnea taas yleistämiselle.
Miehen itku on terveen merkki. Jos mies ei kykene itkemään niin se on paha merkki. Voi viestiä jopa psykopaatista tms.
Vierailija kirjoitti:
Miehen itku on terveen merkki. Jos mies ei kykene itkemään niin se on paha merkki. Voi viestiä jopa psykopaatista tms.
Vttu joo.
Älä puhu potaskaa, täällähän kerrotaan jatkuvasti ” miesvauvoista”.