Ruotsinlaivojen "taxfree" on puhdasta kusetusta! Tiedän aika tarkkaan karkkien hintatason marketeissa
enkä löytänyt yhtään karkkilaatua, jonka kilohinta olisi ollut edullisempi kuin marketeissa.
Tämä on erityisen erikoista, koska laivayhtiö ei maksa ALV:ia, eli käytännössä niiden veroton hinta on huomattavasti kalliimpi kuin maissa.
Kommentit (12)
Olen pannut saman merkille, enkä oikeastaan ostakaan laivalta mitään tuliaisia, varsinkaan karkkia. Koko laivamatkustaminen on kusetusta. Ruokakin maksaa ihan sairaasti. Seisova 30€ tai jotain...
Jostakinhan se kate pitää ottaa. Viina on sisäänheittotuote, sen hintaa ei kannata juuri nostaa.
Eihän se ole enää pariinkymmeneen vuoteen pitänyt paikkansa. Alkoholeissakin pitää olla tarkkana. Tarjouksia saattaa löytää edullisesti, mutta muuten... Meh.
Jos halvalla meinaa päästä tuliaisissaan, niin suunta on Viro tai Latvia.
No mitä sitten? Kenenkään ei ole pakko ostaa karkkia kilotolkulla. Ei ole mikään välttämättömyyselintarvike. Muutaman pussin jos ostaa vuodessa niin on ihan sama onko hinta pari euroa sinne tai tänne.
Antaa aika lapsellisen kuvan aikuisesta ihmisestä joku karkkien hinnoista vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut saman merkille, enkä oikeastaan ostakaan laivalta mitään tuliaisia, varsinkaan karkkia. Koko laivamatkustaminen on kusetusta. Ruokakin maksaa ihan sairaasti. Seisova 30€ tai jotain...
Onhan tuo 30 euroa buffetista edullinen, kun siihen kuuluu ne juomatkin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Kenenkään ei ole pakko ostaa karkkia kilotolkulla. Ei ole mikään välttämättömyyselintarvike. Muutaman pussin jos ostaa vuodessa niin on ihan sama onko hinta pari euroa sinne tai tänne.
Antaa aika lapsellisen kuvan aikuisesta ihmisestä joku karkkien hinnoista vinkuminen.
Menikö pointti ohi vai trollailetko muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pointti oli mikä ? Firma tekee voittoa. Olipa uutinen.
No kyllä taxree lähtökohtaisesti antaa sellaisen mielikuvan asiakkaille, että ne olisivat veron verran edullisempia. Eihän tätä toki luvata, mutta kusetuksen makua siinä on, jos hinnat on verottomana jopa kalliimpia kuin maissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vapaa-ajan viettäminen mitään kusetusta ole. Ei elokuva, tai eläintarhakaan ole kusetusta vaan viihdettä.
Jokainen voi sitten itse päättää paljonko viihteestään haluaa maksaa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä taxree lähtökohtaisesti antaa sellaisen mielikuvan asiakkaille, että ne olisivat veron verran edullisempia. Eihän tätä toki luvata, mutta kusetuksen makua siinä on, jos hinnat on verottomana jopa kalliimpia kuin maissa.
Missä pussissa elät, jos mielikuvat on faktoja tärkeämpiä? Vähän sama kuin olettaisit halpamatkan olevan halpa.
Mä en kyllä viitsisi kehuskella sellaisella asialla että tietää tarkkaan karkkien kilohinnat.