Muillakin on vaikeaa kuin homoilla ja mua ärsyttää homot koska ne ylikorostaa omia vaikeuksiaan.
Esim nyt tää kun on niin vaikee lapsuus kun vanhemmat ei hyväksy. No ensinnäkään iso osa homoista ei lapsena ole mistään homoudesta tajunneet. Toiseksi on paljon ihmisiä joilla on vaikea lapsuus ja joiden vanhemmat ei heitä ole ymmärtäneet tai hyväksyneet.
Nyt on yksi ryhmä uhriutunut jo ihan tarpeeksi.
Kommentit (7)
En minäkään toivoisi omasta lapsesta homoa tai lesboa jos nyt rehellisiä ollaan. Kokisin menettäväni jotakin.
Mutta jos nyt niin kävisi niin eihän siinä nyt auttaisi kuin hyväksyä ja elää sen asian kanssa.
Minua ärsyttää kaltaisesi trollaajat. Ketään ei kiinnosta tarinasi mutta koet silti tärkeäksi postata samaa paskaa päivästä toiseen. Kaltaisesi itsensäkorostaja-paskapostaajat ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
No anna niiden korostaa, mitä se sulle kuuluu. Elä vaan ihan omaa elämääsi äläkä puutu muiden elämään. Saathan säkin ruveta korostamaan omia vaikeuksias jos haluat, ei kukaan sitä kiellä.
Kyllä se vähän kuuluu koska on paljon ryhmiä joilla on vaikeaa eikä niille järjestetä verorahoilla teemaviikkoja ja ei niille markkinat syydä ilmaista rahaa.
Sitäpaitsi moni seksuaalivähemmistössä myös itse hankkii ongelmia itselleen. Kyllä sitä voisi elää ja vaikkapa pukeutua ihan normisti vaika nyt kokisi olevansa mikä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kaltaisesi trollaajat. Ketään ei kiinnosta tarinasi mutta koet silti tärkeäksi postata samaa paskaa päivästä toiseen. Kaltaisesi itsensäkorostaja-paskapostaajat ärsyttävät.
Eli sinusta on olemassa aiheita joista ei saa keskustella muutoin kuin positiiviseen sävyyn. Tiedätkö. Sellaisella on nimi. Diktatuuri.
Homoilla on kuitenkin vaikeampaa. Eivät ole ihan perusasiassa normaaleja. Semmoisia että vastakkainen sukupuoli kutkuttaa ja näin luonto hoitaa että laji lisääntyy.
Eviluutio ei halua homoja vaan ovat virheitä.
No anna niiden korostaa, mitä se sulle kuuluu. Elä vaan ihan omaa elämääsi äläkä puutu muiden elämään. Saathan säkin ruveta korostamaan omia vaikeuksias jos haluat, ei kukaan sitä kiellä.