Voisko joku ystävällinen selittää m itä noi bitcoinit on ja missä niillä voi maksaa?
Kommentit (18)
Ne ovat ahneiden sijoituskupla. Niillä ei voi maksaa. Kohta ne eivät enää edes toimi, sillä louhinta ja sitä myötä lohkoketjujen varmentaminen maksaa enemmän kuin siihen tarvittava sähkö.
Miksi sulle pitäisi tieto antaa valmiina tarjottimella?
Olet laiska wt. Ottaisit itse selvää asioista.
Taas kerran tyhmyyden huipennus aloittajalla.
Tuskin ap käsittäisi tuota asiaa, vaikka se rautalangasta väännettäisiin.
Olet totaalisen toope, ap.
Selvittelepäs itse kysymyksesi.
Paljon palstamiehiä vastaamassa ystävällisesti esitettyyn kysymykseen.
- Miksi olen yksinäinen?, kysyi palstamies.
ohis
No kiitos, pyysin vastauksia niiltä ystävällisiltä ihmisiltä, en teiltä.
Ne bitconit ovat sun eurojasi, jotka joku sulta viekkaudella kääntää.
Vierailija kirjoitti:
ohis
Olen kylläkin transnainen.
Tää ei oo raha-eikä pannkipalsta.
Lähetä kysymys muualle.
Meitä ei bitconit kiinnosta.
Se on virtuaaliraha ja toimii koodeilla. Sillä.voi Suomessa maksaa joissakin k-kaupoissa, pelikaupoissa, autokaupoissa yms. Jatkuvasti tulee lisää paikkoja. Netissä sillä voi maksaa paremmin.
Sen arvo on vaihdellut aika paljon.
Mua kyllä kiinnostaa, mulla on niitä nimittäin aivan tolkuttomasti jossain, en vaan tiedä missä. Päivittäin tulee viestejä, että taas on mulle niitä maksettu. Aattelin vain, voisko niillä tehdä ruokaostoksia?
Ja joistakin paikoista löytyy automaatteja, joissa sitä.voi vaihtaa. Jotkut ovat tehneet sillä hyvin voittoa. Mutta kurssi on pudonnutkin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa, mulla on niitä nimittäin aivan tolkuttomasti jossain, en vaan tiedä missä. Päivittäin tulee viestejä, että taas on mulle niitä maksettu. Aattelin vain, voisko niillä tehdä ruokaostoksia?
Voi maksaa, mutta ei joka kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Olen kylläkin transnainen.
Ihmettelen, miksi tällä palstalla vähätellään ja herjataan transihmisiä. Eiköhän heillä ole riittävän vaikeaa, vaikka tietämättömät ihmiset antaisivat heidän elää rauhassa.
Mielestäni suomalaismiehistä on 92-97 prosenttia alkoholisteja ja THL:n mukaan lähes 72 prosenttia ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
ohis
Se on totta, että miehet on erityisen ikäviä palstoilla. Katsopa vaikka Iltalehden kommenttipalstaa. Siellä miehet v.... ee toisilleen ja vihapuheilee.
Ei voi. Ota itse selvää.
Tietoa kyllä löytyy, jos viitsii sen verran vaivautua.