Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tahtomattani paha mies :(

Vierailija
29.06.2019 |

Ehkä...

Olen vähän erikoinen tapaus kaikinpuolin, mutta ennen kaikkea olen ihan täysin paska naisten kanssa. Surkea, onneton, tunari, mitä näitä sanoja nyt aiheeseen liittyen onkaan. En saa naisten kanssa mitään konkreettista aikaan. Flirttailla sen sijaan osaan, ilmeisesti aika hyvinkin, mutta jään aina junnaamaan siihen flirttailuvaiheeseen, koska ilmeisestikin tämä flirttaamiseni tapahtuu osittain vahingossa. Vähän naismaisesti siis annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa jne. Sitten roikottelen naisia löyhässä hirressä kun en osaa ja uskalla toimia siitä flirttailusta eteenpäin. Tämä nyt sitten tietysti aiheuttaa naisissa ymmärrettävää hämmentyneisyyttä, että mitä helvettiä tuo kaveri nyt oikein touhuaa kun mitään ei tapahdukaan.

Sori siitä! En mä sitä tahallani tee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, hieno juttu. Onneksi olkoon!

Vierailija
2/8 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä eteenpäin teet sen just nimenomaan tahallasi, koska olet jo tiedostanut asian ja tiedät että se on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä eteenpäin teet sen just nimenomaan tahallasi, koska olet jo tiedostanut asian ja tiedät että se on väärin.

Se flirttailu vaan tulee jostain alitajunnasta vissiinkin, koska en ajattele koskaan, että "noniin, nyt vähän flirttailen tuon naisen kanssa". Nainen tulee juttelemaan ja pian huomaankin olevani keskellä armotonta flirttisotaa jossa kumpikin tulittelee menemään minkä ehtii. Ajaudun tilanteisiin vahingossa ja jatkan flirttailua, koska tajuan, että olen jo ylittänyt tiettyjä rajoja, että voisin ihan seinäänkään sitä enää lopettaa. Kaikesta huolimatta olen kuitenkin onnistunut selviämään kissless virgininä. Suht sekavaa meininkiä etten sano.

Vierailija
4/8 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa meininkiä, mut mitäs sitten. Jatka samaan malliin jos se ei sinua itseä häiritse.

Vierailija
5/8 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa meininkiä, mut mitäs sitten. Jatka samaan malliin jos se ei sinua itseä häiritse.

Onhan se tavallaan ihan kivaa flirttailla naisten kanssa, mutta harmittaa ehkä vähän se kun ilmeisesti olisi jonkinlaisia mahdollisuuksia edetä ja kokea jotain muutakin kuin se flirttailu, mutta ei sitten uskalla ja osaa muuta. Ja tietyllä tapaa harmittaa naistenkin puolesta jos he ovat jotenkin vakavammalla mielellä flirtissä mukana, ja odottavatkin jotain tapahtuvaksi.

Vierailija
6/8 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset sitä flirttiä niin vakavasti ota.

Vierailija
7/8 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! Mitä naiset menettävätkään :(

Vierailija
8/8 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naismaisesti annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa"

Flirttailu tai joku hymyily ja jutteleminen ei ole mikään lupaus seksistä ja suhteesta tai edes kiinnostuksesta. Voi olla ihan väärin tulkintaa usein, että älähän omastakaan käytöksestä luule, että joku sen perusteella olisi mieltään pahoittanut. Naiset eivät todellakaan ajattele noin.