Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot fiilikset lääkärikäynnistä

Vierailija
29.06.2019 |

Kävin lääkärissä ja jäin ihmettelemään kun minut otettiin vastaanottohuoneeseen laverille makaamaan samanaikaisesti kuin lääkäri saneli edellisen potilaan tietoja. Olin nähnyt edellisen potilaan poistuvan joten tiesin kenestä on kyse ja sain siis tietää mikä häntä vaivasi. Tuli todella outo fiilis: ei kai tuollainen voi olla hyväksyttävää saati laillista? Ikävä ajatella myös että minun tietoni mahdollisesti saneltiin seuraavan potilaan kuullen. (Tämä lääkäri oli muutenkin aika erikoinen: päästeli ärräpäitä sanellessaan eikä edes tervehtinyt minua tullessaan vihdoin laverin ääreen... )
Muilla vastaavia kokemuksia ja kuinka olette toimineet? Lähinnä mietin salassapitovelvollisuuden osalta että pitäisikö jonnekin ilmoittaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oot käynyt päivystyksessä, tuo on valitettavasti yleistä siellä, koska lääkäreitä on aivan liian vähän asiakkaiden määrään nähden. Oman sairaanhoitopiirin nettisivuilla on varmasti ohjeet antaa palautetta ja tehdä se valitus.

Vierailija
2/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoislääkärin vastaanotolla kävin ja aikataulussa oltiin. / ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tavoin saa toimia. Lääkäri on tässä rikkonut lääkärin vaitiolovelvollisuutta. Tästä voi ihan hyvin laittaa palautetta ja kannattaakin, että myös tämä lääkäri hahmottaa oikeutensa.

Tosi törkeää toimintaa.

Vierailija
4/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata valittaa. Lääkäri on aina oikeassa.

Vierailija
5/5 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on epäilyttävän paljon asioitu Porvoossa lääkärillä. Onko siellä joku epidemia liikkeellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan