Onko varattu mies kiinnostunut/ihastunut
Olen tutustunut työn kautta mukavaan varattuun mieheen. Kaksin tavatessa tai puhelimessa puhuessa juttelee iloisesti, kyselee kuulumisia jne. Yleisellä paikalla muitten seurassa on kuin jää, moikkaa tympeän oloisesti. On kuin emme tuntisikaan. Kuitenkin vilkuilee. Mistä moinen käytös johtuu? Kiinnostuksesta?
Kommentit (26)
Miksi vaivaat päätäsi asialla? Hän on varattu.
Typerä nainen..
Ensinnäkin se on varattu ja toiseks etsi mieluiten sinkkumies itsellesi
Nyt K markettiin ostamaan häälehtiä. Ihan selvä kosinta.
On kiinnostunut, mutta ei halua puheita liikkeelle. Oletko itse kiinnostunut? Jos, niin ymmärrä ja anna palaa kahdenkesken. Mies arvostaa, jos kunnioitat hänen varovaisuuttaan. Jos et, näpäytä silloin kun olette muiden seurassa, ”Ai, sä ootkin varattu” tms. Tai pistä itse puheet liikkeelle ;-)
Olet liian tyrkky ja halpa. Mies haluaa vain housuihisi.
Siitä, että olet nainen. Mies on kiinnostunut samaan seksiä ylipäätänsä kaikilta naisilta ja vaikutat sen verran naiivilta, että pitää sinua helppona kohteena.9
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa kuulla miehen mielipide. :) AP
Ihan näin alkuun.. onko tuollainen toiminta ok sun mielestä ? Mieti itsesi siihen varatun miehen naisen asemaan. En voi käsittää, että selän takana puuhastellaan.
Hieman surkeaa tuollainen varatun vikittely ja hänen jatkuva miettiminen. Hanki nyt hyvä nainen itsellesi ihana ikioma mies! Tänäkin iltana tuo varattu mies menee naisensa luokse, halii ja pusii tätä, rakasteleekin melko varmasti, mutta mitä sinä teet? No istut himassa yksin miettien säälittävästi tätä tyyppiä.
Nyt on kaunis kesäpäivä ja perjantai, joten baanalle siitä!
Tiedät itsekin että jos olisi kiinnostunut muustakin kuin kielletystä seksistä niin osoittaisi sen kunnolla.
Ei ole pelkoa, pakoon juoksee ensimmäisen lauseen jälkeen.
En ole jatkuvasti miettinyt tätä asiaa tai yöuniani menettänyt. Käytös on ollut vain todella omituista mielestäni, enkä ole moiseen tilanteeseen aiemmin joutunut. AP
No, entä sitten vaikka olisikin?!
Vierailija kirjoitti:
En ole jatkuvasti miettinyt tätä asiaa tai yöuniani menettänyt. Käytös on ollut vain todella omituista mielestäni, enkä ole moiseen tilanteeseen aiemmin joutunut. AP
Varattukin voi ihastua ja olla kiinnostunut muista. Se tuo sellaista viatonta piristytä arkeen. Jos aihe kiinnostaa siitä voi hakea tietoa muualtakin netistä, jos ollet onnistunut noin naiivina ja viattomana pysymään kultturissa jossa pettäminen on lähes arkipäivää.
Onko koulutustaso sama, vai onko mies asteikossa korkeammalla.
Jos mies PN pikkuisenkaan ystävällinen naiset AINA luulee sitä kiinnostuksesi? TÄH??? Oletko hieman epätoivoinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko koulutustaso sama, vai onko mies asteikossa korkeammalla.
Tuo kyllä vaikuttaa. Fiksu mies ei syö kuormasta.
Minun täytyi lopettaa töissä tervehtiminen yhdelle naiselle(tervehdin kaikkia) kun hän luuli, että olen kiinnostunu kun tervehdin häntä joka kerta
Naisille ei kyllä kannata olla liian ystävällinen. Siinä käy huonosti.
Olisi kivaa kuulla miehen mielipide. :) AP