Mikä isoveljiäni vaivaa?
Eivät ole vastanneet enää pitkään aikaan mihinkään mun juttuun, mutta muiden sisarusten juttuihin kyllä kommentoivat. :( olen mt-ongelmainen eli voikohan sillä olla vaikutusta? Vaikka vastailivat kyllä ennen, vaikka olin jo sairastunut. Tuntuu pahalta.
Kommentit (6)
Oletko sanonut jotain että ottivat nokkiinsa tai jotain? Mun veli on ollut aina ihan samanlainen,muille sukulaisille lärkyttelee muttei edes mainitse mua. Olen niin tottunut etten suutu:)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut jotain että ottivat nokkiinsa tai jotain? Mun veli on ollut aina ihan samanlainen,muille sukulaisille lärkyttelee muttei edes mainitse mua. Olen niin tottunut etten suutu:)
En ole sanonut mitään sellasta. :/
Ompa outoa..jos sitten yhtäkkiä muuttuivat tolleen..Sun varmaan kannattaa ihan kysyä suoraan mikä on homman nimi,että miksi eivät vastaile enää. Voit kertoa että tuntuu kurjalle kun tolleen jätetään "ulos"
Olen kyllä itse ollut aika etäinen ja en tunne oloani aivan kotoisaksi heidän seurassaan, koska olen vieraantunut heistä ajan saatossa, mutta kyllä itse vastailen silti heidän juttuihin somessa niin ihmetyttää miksi eivät minulle vastaa. Ap