Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeiltä sänkyyn - suunnitteletko?

Vierailija
27.06.2019 |

Nainen, oletko jo ennen treffeille menoa päättänyt oletko valmis treffeillä menemään sänkyyn asti vai teetkö päätökset vasta treffien edetessä? Oletko usein tehnyt poikkeuksia? "En ajatellut mennä sänkyyn, mutta meninkin"

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin ennen treffejä päättää, menenkö miehen kanssa sänkyyn. Jos en ole ennen tavannut mieste, en voi tietää, haluanko häntä seksuaalisesti. Ja jos nyt joku kirjoittaa, että vain komeita miehiä halutaan, niin eniten minua on elämäni aikana sytyttänyt lyhyehkö, vatsakas, ei niin komea nörtti, joka on nykyään puolisoni.

En ole koskaan voinut mennä tuntemattoman kanssa sänkyyn eli tuskin olisi seksiä ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
42/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En periaatteessa mene heti sänkyyn, mutta alkoholi vaikuttaa minuun niin, että se vie estot jo aika pieninä annoksina.  Itse en sitä tällöin vielä huomaakaan, mutta tutut sanoo, että on vähän noloakin olla seurassani kun alan katsella ja kosketella miesten haarovälejä jo yhden lonkeron jälkeen. Vaikka olisin jo yhden miehen seurassa. Olen saamani maineen takia joutunut jo muuttamaan työpaikkaa ja asuinkaupunkiakin muutamaan kertaan. Enää en juuri uskalla viinaa käyttääkään.

Otatko lonkeron ja tiukan, mä tarjoan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrä on suoraanverrannollinen hiekan määrään pilsus.

Vierailija
44/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikilla naisilla ole asenne, että voi mennä sänkyyn, mutta ei helposti. Se on ihan miehestä kiinni mennäänkö sänkyyn! N37

Millä tavoin se on miehestä kiinni meneekö sänkyyn? Mitä tarkoitat?

Vierailija
45/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikilla naisilla ole asenne, että voi mennä sänkyyn, mutta ei helposti. Se on ihan miehestä kiinni mennäänkö sänkyyn! N37

Millä tavoin se on miehestä kiinni meneekö sänkyyn? Mitä tarkoitat?

En ole se keltä kysyit, mutta kyllä minäkin ajattelen noin. Periaatteessa se vaihtoehto on aina olemassa, mutta osaako mies hoitaa jutut niin, että sinne päädytään... 

Vierailija
46/46 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on seksitreffit, niin sehän olisi se idea.

Ensin katsotaan molemmin puolin, mikä fiilis toisesta tulee.

Viimeisimmässä suhteessa ainakin kipinöi niin, että molemmat oli ensisekunneista lähtien aivan kuumana. Äksöni alkoi jo autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi