Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin kotona

Vierailija
26.06.2019 |

Ihanaa! Söin juuri ison satsin sushia, join pari lasillista hyvää Provencen rosé-viiniä ja jälkkäriksi aion nauttia jäätelöä ja tuoreita mansikoita.
Mitäs sitten? Joku hyvä leffa? Hyvä kirja? Vai meniskö vaan pihalle sen rosén kanssa kuuntelemaan lintujen laulua?
Aamulla jalkahoitoon ja sitten kotiin odottelemaan remonttireiskoja :D. Mies tulee vasta huomenna illalla kotiin. Tarvitsen ja nautin näistä yksinolohetkistä
Nautin yksinolosta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulla muka voi olla aikaa moiseen, kun tällä palstalla naiset jatkuvasti uli*sevat ja rää*kyvät, että kaikki vapaa-aika menee ”arjen pyörittämiseen” kun mies on reissussa? 😂

Vierailija
2/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että osaat nauttia yksinolosta. Itse yritän keksiä teinin kanssa tekemistä kaupungissa. Mieheni on ja pysyy mökillä ainakin kolme viikkoa. Tässä just mietin että parisuhteessakin voi olla yksinäinen, varsinkin kun toinen vain päättää olla koko loman mökillä. Ai miksi me emme ole siellä? Suvun yhteismökki ei ole ihan mun ja teinin juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulla muka voi olla aikaa moiseen, kun tällä palstalla naiset jatkuvasti uli*sevat ja rää*kyvät, että kaikki vapaa-aika menee ”arjen pyörittämiseen” kun mies on reissussa? 😂

No tulin vasta tänään itsekin reissusta enkä jaksa heti alkaa ”pyörittää arkea”. Sitäpaitsi olen ulkoistanut kaikki aikaa vievät hommat, kuten siivous, silitys jne. Eikä ole lapsia pyörimässä jaloissa enää.

Vierailija
4/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sinne tulee ne pari rosvoa ja alkaa tapahtua jänniä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan