Leveä takamus tiukoissa farkuissa??
Miltä mielestänne näyttää normaalipainoinen, leveätakamuksinen nainen tiukoissa farkuissa? Menen perjantaina festareille ja pähkäilen tässä kehtaanko laittaa tiukat mustat farkut. Säälisittekö vai nauraisitteko vai mitä moisesta näystä? Mikään järkyttävän leveä en kuitenkaan ole, lantionympärys n. 96cm.
Kommentit (31)
Minusta isot takamukset ON hienoja. Yritän itsekin saada sellaisen lyhyeen laihaan kroppaani. Vaatii vielä paljon punttisalia.
Minusta isot takamukset ON hienoja. Yritän itsekin saada sellaisen lyhyeen laihaan kroppaani. Vaatii vielä paljon punttisalia.
Eli isossa takamuksessa ja "synnyttäjän lantiossa" ei ole mitään vikaa kunhan takamus on muodokas ja pyöreä.
Tänä päivänä 2-kymppisillä näkee ihan kamalia takamuksia ja vartaloita johtuen kyllä osaksi varmaan vaatteistakin eikä vain läskistä. Mutta todella turn-off on sellainen kapea ja lättänä, "pakaraton" takamus jonka yläpuolella läski tursuaa jenkkakahvoina liian lyhyen paidan ja matalan housunkauluksen välillä.
Summa summarum: Iso ja muodokas takamus on paljon parempi kuin pieni ja muodoton, varsinkin kun muotoja on mahan kohdalla liiaksikin. Hyvin usein näkee 2-kymppisen jonka luulee olevan raskaana mutta joka onkin vain läski.
Syystä tahi toisesta en enää häpeä tätä ahteriani. Mieluummin vähän leveä kuin ihan kapea. Enkä nyt tarkoita tätä mollaukseksi kapealanteisille! :) ap
kuin 90 cm. Tuskin saat ketään missimittaista masennettua.
Enkä nyt tarkoita tätä mollaukseksi kapealanteisille! :) ap
Itse olen naisellisen lantion ja pyöreän, lihaksikkaan pepun omistaja. Kaverit kutsuvat leikkisästi Jenniferiksi (Lopez)...
Tällä varustuksella saan aina takuuvarmasti ihailijoita baarissa - onpa tullut muuallakin positiivista kommenttia ihan selvinpäinkin olevilta miehiltä.
Eli en vaihtaisi poikavartaloon, vaikka istuvia vaatteita onkin haasteellista löytää.
Sitä paitsi tämä lantio on ihanteellinen synnyttäjälle. Kolme tenavaa on jo pyöräytetty, ja aika näppärästi kävi :-)
En tiedä mikä on lantioni ympärys normaalipainossa, synnytin muutama viikko sitten, tällä hetkellä lantio pepun paksuimmalta kohdalta mitattuna 103 cm. Tuskin olen 90-senttinen normaalistikaan.
Onpa noita nähty todella pienilanteisia naisia, joilla ei ikinä mitään ongelmia synnytyksissä. No eipä ole ensimmäinen kerta kun täällä puhutaan puuta heinää.
Sitä paitsi tämä lantio on ihanteellinen synnyttäjälle.
Päinvastoin, olen hävennyt takamustani, sen oli ainakin tarkoitus käydä aloituksestani ja muistakin viesteistäni ilmi. Nyt vaan yhtäkkiä olen tullut sinuiksi peräni kanssa. Ikävä kyllä et saanut minua masennettua viestilläsi. :) ap
mielestäni tuo ei todellakaan ole leveä takamus. Itselläni sentin isompi ja housut kokoa 36.
t. Se joka bodaa lisää massaa kapeaan takapuoleensa.
mulla ainakin oli todella hauskaa siellä keikalla!! :) ap