Leveä takamus tiukoissa farkuissa??
Miltä mielestänne näyttää normaalipainoinen, leveätakamuksinen nainen tiukoissa farkuissa? Menen perjantaina festareille ja pähkäilen tässä kehtaanko laittaa tiukat mustat farkut. Säälisittekö vai nauraisitteko vai mitä moisesta näystä? Mikään järkyttävän leveä en kuitenkaan ole, lantionympärys n. 96cm.
Kommentit (31)
ajatella kanssaihmisiä ja laittaa vaikka joku persustan peittävä pitkä T-paita? Lyhyempi toppi olis kyllä kivempi. Kehtaanko? ap
ei ole leveä takamus vaan kokoa 38.
kiinni, onko toi leveä vai ei?
Itselläni lantion ympärys on 91-92 cm, ja pidän sitäkin aika ajoin liian isona...
Miksi se sitten näyttää niin leveältä? Olen yrittänyt katsoa ihan realistisella silmällä peilistä, mutta ehkä entisenä syömishäiriöisenä näen "väärin". Jos mä sitten otan riskin ja tungen itteni niihin farkkuihin, naurakoon ken tahtoo! :) ap
ei ole leveä takamus vaan kokoa 38.
mäkin oon 178cm, ja silti tuo 91-92 näyttää peilistä isolta, omasta mielestäni siis
5
Jospa mä laitankin äitiysmekon.. :) ap
laitat ne vaan ja pidät lystiä :))
5
Tuskin kukaan on tulossa sinne varta vasten mun ahteria katteleen! ap
Varmaan löytyy aika monta ihmistä jonka mielestä perseesi on tosi upea, ja varmaan monta niitäkin joitten mielestä ei ole. makuja kun on monia. Toisten mieliksikö puet vaatteet päällesi?? Sinuna laittaisin ne farkut jos itse haluaisin, kaikkia et pysty kuitenkaan miellyttämään.
taas suomalaista itsetuntoa huipussaan. Ankeeta tollanen, niin suomalasta etta allottaa. Te jotka olette itse vanhempia niin muistakaa kehua lapsianne ja alkaa aina jankuttako sita EI niin ja Ei nain..... *huoh ap on oiva esimerkki litistetysta ja latistetusta lapsesta joka on kasvanut aikuiseksi tuntematta oman arvon tunnetta.
Itselläni samaa kaliiberia, eli 96-98cm ja pituutta 172cm. Persettäni on kehuttu useastikin, sillä se on enemmän sellainen lihaksikas hyppyripeppu kuin lattea ja leveä.
Farkkuasiaan sen verran, että tottakai puet juuri ne vaatteet, joissa ITSE viihdyt. Jos se jonkun silmää miellyttää, niin kiva ja jos ei niin katsokoon muualle :)
Ja kyllä, itsetuntoni todellakin ON huono, vieläpä erittäin huono. Pahoittelen että tulin kysymään mielipiteitänne.
Laitan joka tapauksessa ne farkut. Kiitoksia!! :) ap
farkkujen kanssa siis! Paitsi että on trendikäs ja mukava, ei tietoisuus farkkupepustasi pääse tunkemaan häiritsemään festarifiilistäsi!!!
Farkut.. olet saat miesten päät kääntyy.... ahhhh T.m42
Taitaa painoakin olla liikaa.
Mutta älä ainakaan tunikaa laita, se saa kenet tahansa näyttämään muodottamalta perunasäkiltä.
Tiukat farkut on siis tosi jees! Siis mitä muuta muhkea perse on kuin naisellinen ja tuhma! Mun mies ainakin on ihan hulluna mun perseeseen, joka ei varmastikaan ole mikään urheilijan rasvaprosentti nolla persaus! Ja asiasta kolmanteen, isot häppärit on myös törkeän seksyt sen mielestä, vaikka naisena itse pidän niitä roiseina ja kenties ruminakin... En tosin enää, kun olen alkanut ymmärtämään, että miehet pitää muusta kuin minä itse...;-)
joka muuten oli mahtava!! En kertaakaan muistanut hävetä takamustani! ap
PS. En ole ylipainoinen! :)
surullista että aikuisen ihmisen pitää miettiä miltä näyttää toisten silmissä ja miettiä pukeutumistaan toisten silmiä miellyttävästi.
Minä pistän hameen jos haluan, tiukat farkut jos siltä tuntuu... enkä taatusti ole missi mittainen. Olen ylpeä kropastani joka on ihan sopusuhtainen :)
Löysät housut huonoin ja mekkoja ja hameita et ehkä festareille muutenkaan ottaisi.