Pelottaa, mikä mulla on?
Alkoi pari kuukautta sitten kipu alavatsassa, vasemmalla puolella. Suunnilleen vasemman munasarjan kohdalla. Olen käynyt lääkärissä ja vatsaultrassa muttei näkynyt mitään. Kipu jatkuu päivittäin, muttei koko ajan. Mutta inhottava painon tunnekkin vaivaa. Mulla on ollut myös pidemmän aikaa pientä kutinaa ja kirvelyä alapäässä ja nyt huomasin jotain pieniä valkoisia näppyjä häpyhuulten sisäpuolella... en ole siis ikinä harrastanut seksiä tai mitään koska olen aika nuori mutta silti tuntuu että kun googlettelen niin kaikki oireet sopivat johonkin kondyloomaan tai herpekseen D: Varaanko ajan gynelle vai? Vähän kuumottaa
Kommentit (2)
Rauhoitu nyt ihan ensiksi. Ei luultavasti mitään vaarallista, eikä mitään tarttuvaa ns seksitautia. Tilaa aika vaikka ensin terveyskeskukseen hoitajalle, niin voit jutella asiasta. Jos aihetta on hoitajan kanssa varaatte lääkärille ajan. Hoitaja voi määrätä myös virtsakokeen, jos olisi vaikka pitkittynyt virtsatientulehdus tms.
Käy heti huomennä siellä terveysasemalla. Saat asian pois mieltäsi vaivaamasta ja oireetkin parannetuksi.
Voi voi. Olet saanut talinäpyt saunanlauteilta.