Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On alkanut vaivata kyynisyys liittyen töihin. Milloin on aika etsiä uutta työtä?

Vierailija
25.06.2019 |

Olen ennen aina pitänyt työstäni ja mennytkin töihin ihan mielelläni, mutta kuluneen vuoden aikana on alkanut vaivata kyynisyys. En löydä itsestäni enää samanlaista intoa kuin alkuvuosina. Olin ennen tunnollinen ja tarkka suorittaja, mutta nykyään olen välinpitämättömämpi, vaikka teen kyllä kaikki työni.

En saa nykyään mitään iloa työnteosta. Itsetuntoni on yhtäkkiä huonontunut ja tunnen olevani huono työssäni. Tunnen olevani ulkopuolinen ja turha ihminen.

Olen ollut vähän väsynyt viime aikoina. En tiedä, liittyisikö tämä siihen. Olen nyt lomalla, enkä tiedä, haluanko palata enää takaisin. Vai piristyisikö sitä nyt lomalla ja jaksaisi taas aloittaa uudella energialla. En todellakaan tiedä, mitä tehdä.

Mistä tietää, milloin on aika vaihtaa työpaikkaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi olla vaan joku ohimenevä vaihe.

Vierailija
2/4 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tämä on vain ohimenevä vaihe.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä kokemuksia tai neuvoja?

Vierailija
4/4 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Uskottelin itselleni, että olen vaan väsynyt ja lomalla saan uutta energiaa, ja työ muuttuu taas iloiseksi ja innostavaksi. Sillä tavalla huijasin itseäni. Ei se työ miksikään muuttunut, vaan minä olin muuttunut. Osasin työn liian hyvin, olin kasvanut siitä työstä ulos. Esimies/työnantaja oli tyytyväinen kun työt tulivat tehdyksi ilman häiriöitä, ja tein aina enemmän ja enemmän. Mutta itse en ollut tyytyväinen, ahdistusta tunsin, kyynistyin. Lähdin, mutta aikaisemmin olisi pitänyt uskaltaa.

Vaihda työpaikkaa / työtä ennen kuin tulee burnout. Se on kyynistymisestä seuraava askel. Loma ei siinä auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi