onko syntistä että mä oon kännissä tähänn aikaan
ku kerranki saa olla vapaalla nii on mutta kyn tää yhteiskunta 2010 luvun sairas etä pitäs töissä 247 mutta ku mun elämä kerran vaan eletään onko se totta mutta mä uskon ja onko tää niin paha me teen sentään töitä toisin ku useimmat
Kommentit (8)
Onko perhettä tai pieniä lapsia lähellä?
Enpä ole ikinä ajatellut alkoa nauttiessani että onko se "syntiä". Jos olosuhteet sallii, mukaan lukien siis perhe tai muut kanssaolijat, sekä talous, terveys ja henkinen kantti, niin ei kai siinä mitään väärää toisinaan tapahtuessaan ole. Ei se kelloa katso, sitäpaitsi, se on iltapäivä jossain kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä ajatellut alkoa nauttiessani että onko se "syntiä". Jos olosuhteet sallii, mukaan lukien siis perhe tai muut kanssaolijat, sekä talous, terveys ja henkinen kantti, niin ei kai siinä mitään väärää toisinaan tapahtuessaan ole. Ei se kelloa katso, sitäpaitsi, se on iltapäivä jossain kuitenkin.
onko kahden miehen seggsisi syntiä? oon miehistä tykkäävä mis. anne kommentit
ap
Ei ihan kännissä mutta yksi tujaus, parempi aamulla kuin öisin.
Jos juot 12 bisseä klo 9-21 välillä, olet juoppo joka ei voi olla dokaamatta kun pitää päivälläkin juua.
Jos juot 12 bisseä klo 19-22 välillä, olet rentoutumassaoleva bilettäjä, joka nauttii elämästä.
Näin meillä Suomessa.
jos hoidat hommat asiallisesti niin ei kai se loma-känni ketään haittaa.