Onko suhde tulossa arkipäiväiseksi kun aletaan jutella kakkaamisesta?
Kommentit (18)
Mikä vika kakasta kertomisessa on?
Suhde on menossa uuteen suuntaan. Kakkasuuntaan.
no eikai se kerro suhteen laadusta mitään, mutta enpä kyllä muutenkaan useinmiten kellekkään raportoi ulostukseni laatua... pieraisu joskus vahingossa saattaa lähentää kun huomaa että toinen vain hymähtää tai naurahtaa sille ja elämä jatkuu. eri asia jos kokoajan päästelee ja suoraan toisen vieressä vähät välittämättä... tai sängyssä niin tappaahan se aika tehokkaasti halut ainakin.
Mua vieläkin vituttaa, että kun olin lapsi ja nuori ja siis asuin vanhempieni kanssa, äitini raportoi päivittäin (joskus useastikin päivässä) suolensa toiminnasta ja kakkansa koostumuksesta. Ei olis kiinnostanut enkä parisuhteessa jaksa yhtään kakkapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Se on epäseksikästä. Paitsi jos sinulla on tietynlaisia seksuaalisia mieltymyksiä. (En tuomitse.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on epäseksikästä. Paitsi jos sinulla on tietynlaisia seksuaalisia mieltymyksiä. (En tuomitse.)
So? Eihän kaiken tekemisen tarvitse olla seksikästä. Ihan normaalia, että jos vaikka on pitkään ollut vessassa ja mahaan koskee, niin saattaa pohtia puolisolleen että oli vähän löysää, onkohan maha sekaisin tms.
Emmepä ole keksineet nähdä tätä asiaa seksuaalisuuteen tai seksielämäämme liittyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Eihän kaiken tekemisen tarvitse olla seksikästä.
Ainakin minun parisuhteessani me olemme ensisijaisesti toistemme rakastajia, emme mitään arkikumppaneita. Ei meillä ole koskaan tarvetta jutella suolen toiminnasta, enkä sellaista puhetta kyllä haluakaan kuunnella, en keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun parisuhteessani me olemme ensisijaisesti toistemme rakastajia, emme mitään arkikumppaneita. Ei meillä ole koskaan tarvetta jutella suolen toiminnasta, enkä sellaista puhetta kyllä haluakaan kuunnella, en keneltäkään.
Okei. Me olemme ensisijaisesti kumppaneita.
Exä alkoi heti toisilla "treffeillä" eli kun oltiin heillä ilmoittaa menevänsä kakille ja linnoittautui pyyhkeen kanssa toiseen vessaan jossa suihku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Me olemme ensisijaisesti kumppaneita.
Fair play. Ihmisillä on erilaiset tarpeet, toiveet ja odotukset, mitä parisuhteisiin tulee. Minä en koskaan halua olla kenellekään ensisijaisesti arkikumppani, mutta ymmärrän kyllä, että monelle tuo on tärkeää.
Noinhan se menee tottakai. Ensin vaan puhutaan kakoista, sitten aletaan jo haistelemaan toisten pieruja. Lopulta jo harrastetaan kakkaleikkejä ihan täysillä.
Tuossa vaiheessa kannattaa alkaa jo katsella seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa kannattaa alkaa jo katsella seuraavaa.
Kakkaa?
-E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Eihän kaiken tekemisen tarvitse olla seksikästä. Ihan normaalia, että jos vaikka on pitkään ollut vessassa ja mahaan koskee, niin saattaa pohtia puolisolleen että oli vähän löysää, onkohan maha sekaisin tms.
Emmepä ole keksineet nähdä tätä asiaa seksuaalisuuteen tai seksielämäämme liittyvänä.
Sama täällä. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja kakka-asiat ovat aika arkisia juttuja. Meillä on kolme lastakin, joten kakkakeskusteluja on käyty moneen otteeseen. Kun toisella parisuhteessa on myös crohnin tauti, on ollut lähes koko suhteen ajan, niin kyllä, olemme keskustelleet kakka-asioista aika paljon.
Seksiä ja rakkautta löytyy kuitenkin suhteestamme varmasti enemmän kuin monelta muulta näin pitkään yhdessä olleelta pariskunnalta.
Jos siis rakkaus ja seksi kuolee pieruun tai siihen tosiasiaan, että toinen käy samalla tavalla kakalla kuin muutkin, niin voi voi. Ehkä pitää alkaa seurustelemaan jonkun muumin kanssa.
Lauantaina juhlissa mieheni kuvaili kavereilleen, joista osan minä tapasin ekaa kertaa, kuinka koko kämppä haisi kun tein eeppiset paskat tässä yksi päivä. Vähän hävetti, mutta mitäs siihen muuta voi sanoa kuin muistuttaa että mainitsee ääniefektitkin. Samassa keskustelussa selvisi, että oltiin pierutasolla jo ensimmäisinä seurusteluviikkoina, hän kuvaili kuinka olin (vielä opiskelijakämpässä asuessani) pieraissut niin että hän heräsi säikähtäen, sen olin jo unohtanut. Samoin hän kertoi pierusta, joka säikäytti kissan (naapuri oli vähän aikaa sitten porannut ja kissa pelkäsi, pieruni sattui kuulostamaan samalta).
Minä olen raskaana joten olin juhlissa selvinpäin, mies ja kaikki muut joivat. Ehkä puheenaihe olisi kännissä huvittanut minuakin enemmän.
En tiedä, miksi romanttisessa suhteessa pitäisi jutella kakkaamisesta.