Oletteko käyttäneet joskus raskautta tekosyynä?
Kommentit (7)
Olen aikamoinen kotihiiri ja nautin eniten siitä, että saa olla rauhassa kotona miehen kanssa katsomassa vaikka leffoja.
Työporukkani taas koostuu yltiösosiaalisista tyypeistä ja ryhmäpaineen vuoksi usein osallistun kaiken maailman kissanristiäisiin heidän kanssaan. Oikeasti ei siis huvittaisi pätkän vertaa, mutta en aina jaksa olla se "tylsimys" joka ei halua koskaan osallistua.
Joten kumpaakin raskautta on tullut käytettyä ehkä hieman hyväksi. Aika monta kissanristiäistä on jäänyt välistä "iltapahoinvoinnin" vuoksi. Ja täytyy myöntää että on ollut rentouttavaa kun ei ole joutunut selittelemään miksi ei halua osallistua tai kuuntelemaan sitä kun muut yrittävät suostutella mukaan.
Joo, jatkuvasti! Aika monet talkoot ja turhat illanistujaiset on saatu helposti välitettyä vetoamalla raskaudesta johtuvaan väsymykseen tai suppareihin.
Enkä edes tunne huonoa omatuntoa, hitto vie, sisälläni kasvaa uusi ihminen.
Olen aina hieman ollut sitä mieltä että raskautta ei saa käyttää tekosyynä, se ei kuitenkaan ole mikään sairaus.
MUTTA juurikin muutama viikko sitten sain itseni puhuttua pois ärsyttävältä töihin liittyvältä edustusmatkalta vetoamalla supistuksiin. Vähän on huono omatunto, mutta toisaalta ei jaksa kiinnostaa. Sinne pääsi nyt minun tilalle uusi, nuori ja innokas tekijä ja minä saan täällä mökkeillä pallomahan ja miehen kanssa. Win-win-tilanne.
Usein ajattelin että sitten kun olen raskaana niin saan käyttää sitä jatkuvasti tekosyynä. Mutta nyt kun olen raskaana, niin ei ole sellaista tilannetta vielä tullut vastaan. Olen todella energinen ja hyvävointinen, katsotaan sitten parin kuukauden kuluttua uudelleen...
Joo, mutta vain miehen kanssa. Ja vain yhdessä asiassa. En "pysty" imuroimaan koska se alkaa särkemään selkää. Sanoin noin kerran ja sitten se jäi vähän päälle. Vaikka tiedän varsin hyvin että jos olisin vain sanonut miehelle että ei huvita imuroida ison mahan kanssa, niin hän olisi sen tehny minun puolestani. Jostain kumman syystä päätin kuitenkin keksiä tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hieman ollut sitä mieltä että raskautta ei saa käyttää tekosyynä, se ei kuitenkaan ole mikään sairaus.
MUTTA juurikin muutama viikko sitten sain itseni puhuttua pois ärsyttävältä töihin liittyvältä edustusmatkalta vetoamalla supistuksiin. Vähän on huono omatunto, mutta toisaalta ei jaksa kiinnostaa. Sinne pääsi nyt minun tilalle uusi, nuori ja innokas tekijä ja minä saan täällä mökkeillä pallomahan ja miehen kanssa. Win-win-tilanne.
Se uusi ja nuori tekijä vie sun työpaikan.
En, mutta lasta olen usein. Ei tarvi ravata kaikenmaailman kissanristiäisissä ”edustamassa”. M42