Ärsyttää työttömät lokkeilijat! Jotka ei tajua että monella menee palkka laskuihin
Kun heillä mies elättää heidät ja työttömyysraha jää omaan käyttöön.
Kommentit (20)
Phah, kyllä minä maksan omat laskuni ja ostokseni ja siihen päälle vielä meidän nettiliityymän sekä netflixit yms suoratoisto- ja musiikkipalvelut.
Ei pidä järjestää itelleen niin paljon laskuja, että koko palkka menee niihin.
Minkä sille voi jos ei enää keski-iässä töihin kelpaa? Työelämä taisi osaltani olla tässä. Onneksi sentään on hyvätuloinen mies, joka pitää talouden kuosissa.
Entäs jos on mennyt terveys ja ei pysty töihin ja eläkettä ei myönnetä.
Vierailija kirjoitti:
Teitä eläkeruikuttajia mahtuu kolmetoista tusinaan. Todellisuudessa ne sairaudet jotka tekevät ihmisestä täysin työkyvyttömän ovat todella harvinaisia ja niillä syillä kyllä Suomessa eläke myös myönnetään. Nämä ruikuttajat ovat sitten ihan oma lukunsa ja asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sille voi jos ei enää keski-iässä töihin kelpaa? Työelämä taisi osaltani olla tässä. Onneksi sentään on hyvätuloinen mies, joka pitää talouden kuosissa.
Miksi et kouluttaudu esim kotipalvelutyöntekijäksi? Lastenhoitajaksikin pääsee monessa paikassa ilman koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä eläkeruikuttajia mahtuu kolmetoista tusinaan. Todellisuudessa ne sairaudet jotka tekevät ihmisestä täysin työkyvyttömän ovat todella harvinaisia ja niillä syillä kyllä Suomessa eläke myös myönnetään. Nämä ruikuttajat ovat sitten ihan oma lukunsa ja asiansa.
Sinäkö ottaisit mt-ongelmaisen töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kouluttaudu esim kotipalvelutyöntekijäksi? Lastenhoitajaksikin pääsee monessa paikassa ilman koulutusta.
Koska en sovellu terveydenhuoltoalalle. Lastenhoitajaksi päästäkseen vaaditaan nykyään vähintään lähihoitajan koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ottaa, jos ihminen on muutakin kuin mr -ongelmainen. Pitää kas osatakin jotain. Tunnen mm. lukuisia bipoja, jotka ovat ihan normaalisti töissä ja jopa menestyvät töissään.
Mies elättää... Pah, yhtä hyvin se on nainen.
Mepä ollaan miehen kanssa molemmat työttömiä, ei haittaa yhtään. Tullaan hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä karma osuu kohdallesi.
Ihmisten joilla on työkyky alentunut on todella vaikeaa päästä mihinkään töihin kun sairautta ja rajoitteita on taustalla. Sopivia työpaikkoja ei rajoitteisille myöskään niin vain löydy.
Menee ne työttömyysrahatkin elämiseen ja laskuihin niin ettei edes piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa paikassa ei pääse lastenhoitajaksi, vaikka olisi koulutus alalle. Jos on lastenhoitajan koulutus, niin työkkärin kautta koulutetaan heitä lähihoitajiksi vanhuksia hoitamaan. Sinnekään ei pääse ilman koulutusta.
Olen mies ja itse ansiosidonnaisella. Kassa maksaa lapaan reilut 1800 €/kk . Hyvin tällä pärjää kun olen jo eläkeputkessa. Vaimo on töissä, mutta saa pienempää liksaa, kuin minä korvausta.
Kateelliset kutsuu tätä lokkeiluksi ja Antti Rinne chillailuksi.
Itse en osaa valittaa. Kunhan Viro laskee kaljan hintaa , pitää lähteä keppanan ostoon
Kerro nimesi ja osoitteesi, niin tulen lokkeilemaan, vaikka en tunnekaan. Lokkeilu on minulle elämäntapa, suorastaan ura. Harmi, etten yksinäni ehdi lokkeilla koko Suomea. Mutta sinä pääset VIP-paikalle tottakai!
t. työtön lokkeilu-yrittäjä
P.S. Pitäisiköhän perustaa pyramidihuijaus lokkeilun ympärille? Pidettäisiin seminaareja, jaettaisiin lokkeiluvinkkejä, kuukauden lokkeilija -palkintoa yms. Alkuun pääsee sellaisella 500 euron aloituspaketilla, jossa on keskeisiä neuvoja lokkeilun aloittamiseen. Otan vain 60% jokaisesta lokkeilun tuloksesta. Säälipisteitä ei jaella, ja kanssalokkeilijoilta ei saa lokkeilla, paitsi tietenkin minä, joka tämän pyramidin perustan.
Víttuakos sitten käyt töissä. Mikään pakko ei ole.