Potkut "jussikännäilyn" takia?!
En sen kummemmin juhlinut tai ryypännyt juhannuksena, mutta tänään aamulla oli kurkku kipeä ja muutenkin tosi huono ja siis sairas olo. Laitoin pomolle viestin että olen poissa tänään, sairas. En saanut pariin tuntiin mitään vastausta, mutta äsken tuli viesti että turha tulla enää takaisin kun juhannuksen ryyppäyksen takia saikuttelee.
?!
Tämä ei nyt taida olla ihan laillista edes?? Olen töissä sihteerinä pienessä firmassa, vain muutama työntekijä, ollut n. vuoden.
Kommentit (13)
Ilmoitat työnantajallesi, että jos hän ei usko sinun olevan sairas, voit mennä lääkäriin ja tuoda lääkärintodistuksen.
No ei todellakaan ole laillista. Olikohan pomon heitto tarkoitettu vitsiksi mutta se ei välittynyt riittävän selkeästi kirjoitetussa muodossa?
Hae sairauslomatodistus sairaanhoitajalta tai lääkäriltä, luulisi pomon uskovan.
Lääkäriin hakemaan sairauslomatodistus, muun ehtii hoitaa myöhemmin
Terkkarilta todisteeksi sairaslomalappu.
Kauheeta syyttää ryyppäämisestä, varsinkin jo on vetänyt vaan huumeita.
Joka vuotinen pakollinen jussin jälkeinen avaus. Yrittäisit nyt edes keksiä jotain omaperäistä?
Ap, olen pettynyt:(
Luulin sun pystyvän parempaankin...
Elä sie hättäile. Selvästi laittomat potkut, jos näin on. Käräjille ja kahden vuoden palkka käteen kiitos.