Miksi tämä palsta sekoilee nyt päivästä toiseen?
Äsken en saanut kommenttiani läpi omaan eilisen päivän viestiini, meni sellaiseksi sinivalkoiseksi sekameteliketjuksi jossa lukee isolla mustalla "vauva" ja herjasi, että olisin mahdollisesti rikkonut jotain sääntöjä tms??
WTF????!!
Kommentit (10)
Ai tämä on joku yleinen ilmiö. Mä jo melkein aloin epäillä puolisoa tänne trollaamisesta, kun kovasti mietin, että en mä kyllä ole mitään sääntöjä itse rikkonut kun en yleensä mitään kirjoittelekaan.
Yp ovat rilluttelemassa, ei silloin kerkiä av sivuja korjailemaan
Sivut toimivat sen mitä toimivat. Siihen on rahvaan tyytyminen. Ainaista narinaa, hajaantukaas nyt. Täällä ei ole mitään nähtävää.
Terv. Yp
Ylläpidolla on jäänyt ryyppy päälle? Eiköhän se elokuuhun mennessä katkea, tai sinne saadaan palkattua uutta työvoimaa?
Palsta on tekoälyn avulla sopeutunut käyttäjilleen; kun käyttäjät sekoilevat päivästä toiseen palstalla, niin palstakin alkaa sekoilemaan päivästä toiseen. Se on sitä tekniikan kehitystä.
Palvelunestohyökkäys. Pietarin porukka (Paldiskin maantien varresta) harjoittelee.
Täällä oli muutamia aika humoristisia kommentteja taas :D. Kiitos muutenkin kaikille huumoria viljeleville ihmisille tällä palstalla! Nauruhan on hyväksi myös terveydelle ;).
Nauru on sillain hyväksi, että Mieli, sen terveys, aiheuttaa myös sairauksia / terveyttä.
(psyk. Fred Karlsson ja varmaan monet muutkin kertovat, että näin on tutkimusten mukaan).
Hyvää mieltä viljelemään... 😊
Ei ole korjattu vielä juhannuksen jälkeen. Kärsivällisyyttä ja malttia.