Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kauan, kuin palkkani on alle kymmenen euroa tunti, tulkitsen olevani vapautettu kaikista ulkonäköpaineista

Vierailija
24.06.2019 |

T. Nainen

Pidän kyllä itsestäni huolta oman itseni takia, syön terveellisesti ja nukun hyvin , juon paljon vettä. Mutta kampaajat ja muut, joilla viestitään olevan kunnon säädyllinen ihminen, voisi lopettaa. Vaatetuksen kanssa voisi tehdä kuten Steve Jobs, käyttää samaa univormua ja pestä sitä vaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vapaasti, mikäs siinä.

Itse en tuohon lähde, rakastan hyväkuntoista tukkaa, kauniita vaatteita ja hoidettuja käsiä liikaa.

Vierailija
4/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, no palkkaan sinut viikonlopuksi 10,1€/h.

Kampaajalle mars mars ja sitten meikit naamaan.

M

Vierailija
5/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan vapaasti, mikäs siinä.

Itse en tuohon lähde, rakastan hyväkuntoista tukkaa, kauniita vaatteita ja hoidettuja käsiä liikaa.

Kukapa ei, mutta pakko priorisoida.

Ap

Vierailija
6/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin kauan kuin ulkoinen olemuksesi ei kelpaa edes vessan siivoamiseen, olet vapautettu paremmista tehtävistä. Hyvännäköiset menestyvät keskimäärin paremmin. Sorry.

Vierailija
7/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yli 10€/h, mutta en käy kampaajalla tai tee kynsiä tai laita ripsiä tai sheivaa jalkoja. Miks pitäisi ja miten se määrittää ihmisen säädyllisyyden. Olen avioliitossa ja omistan talon ja muuta ja maksan verot ja lapseni ovat opiskelleet erinomaisesti. Siis missä se säädyllisyyden mitta on? Olenko säädytön? Huhhuh.

Vierailija
8/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nämä muut joilla viestitään olevan säädyllinen ihminen? Kampaajalla en minäkään käy kuin ehkä kerran vuoteen.

Vierailija
9/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yli 10€/h, mutta en käy kampaajalla tai tee kynsiä tai laita ripsiä tai sheivaa jalkoja. Miks pitäisi ja miten se määrittää ihmisen säädyllisyyden. Olen avioliitossa ja omistan talon ja muuta ja maksan verot ja lapseni ovat opiskelleet erinomaisesti. Siis missä se säädyllisyyden mitta on? Olenko säädytön? Huhhuh.

No parempi sana ehkä sosiaalisten normien mukainen. Kuulostaa että olet varmaankin sellainen, ei hätää.

Ap

Vierailija
10/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi sana ehkä sosiaalisten normien mukainen. Kuulostaa että olet varmaankin sellainen, ei hätää.

Ap

Mikä kaikki toiminta sinusta siis määrittää sosiaalisten normien mukaiseksi? Kuinka usein siellä kampaajalla pitäisi käydä että on normien mukainen?

Vierailija
11/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä kaikki toiminta sinusta siis määrittää sosiaalisten normien mukaiseksi? Kuinka usein siellä kampaajalla pitäisi käydä että on normien mukainen?

Ei siinä ole minusta mitään ulkoista rajaa. Sen mukaan mitä tukka kasvaa ( minulla hapsottuu ja kuluu, joillain väli voi olla pitkäkin ja näyttää hyvältä, kai se on yksilöllistä)

Vierailija
12/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen, palkkatasoon katsomatta, on vapaa ulkonäköpaineista, ellei itse sellaisia itselleen luo.

Vierailija
13/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
14/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköpaineita on vain jos sellaisiin alentuu. Ryhmämentaliteetti.

Vierailija
15/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul taas on, et joko laittaudu kotirouvaks ja en tee mitää, tai sit teen surkeeb näkösenä jotai paska duunii pienellä palkalla. 😂Ei paljoo motivoi työn takia olla hyvä näkönen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi