Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palauttaa rakkaus

Vierailija
24.06.2019 |

Mieheni sanoi, ettei rakasta minua enää niinkuin pitäisi. Hän haluaisi tuntea rakkautta, mutta ei voi pakottaa sitä.

Hänellä ei ole eikä ole ollut muita.

Hän ei halua pariterapiaan.

Rakkaudettomuus johtuu riidoistamme jotka johtuvat esim. työstressistä, mustasukkaisuudestani joka johtuu huonosta itsetunnostani ja siitä että olen ollut aika vaativa. Vaativuudelle olen kyllä tehnyt paljon, nykyisin en ole kovin vaativa enää.

Mies on kyllästynyt puhumaan parisuhteesta.

Mitä voisin tehdä jotta saisimme pelastettua liittomme?

Olemme olleet yhdessä 15v, ikää on pian 40, pari lasta ala-asteella.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuota voi enää korjata, kun toinen ei selkeästi ole valmis tekemään yhtään mitään parisuhteenne eteen. Yksin ei voi parisuhdetta korjata.

Vierailija
2/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit olla vielä miehen kanssa, joka ei rakasta sinua? Tuossa vaiheessa ei ole kyllä mitään tehtävissä enää. Kummallakin on kasvun paikka, kun eroatte. Sitten kun aika on oikea, etköhän löydä uuden miehen, joka HALUAA olla kanssasi ja rakastaa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitenkään mahdollista suhtautua siihen työhön vähän rennommin ja vähentää siten sitä työstressiä, kukaan meistä ei ole korvaamaton työelämässä ja oma perhe tulee aina asettaa töiden edelle.

Vierailija
4/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muita miehiä. Omani on muutoin hyvä mies. Lisäksi arvostan yhteistä historiaa. En halua rikkoa perhettä. En halua uusioperhettä. En halua olla yksin.

Mies sanoo, että kaipaa nyt taukoa parisuhteen vatvomisesta, ongelmista puhumisesta. Tämä tauko täytynee antaa,vaikka itse kokisin juuri puhumisen auttavan.

Mies ei halua erota, hän sanoo että haluaisi taas rakastaa minua.

Vierailija
5/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on yksin vaikeaa palauttaa rakkaus, jos mies torjuu sut. Keskustelkaa asioista! Miettikää erilaisia vaihtoehtoja: ero, avoin suhde, saman katon alla asuminen (voi tapailla muita), erilleen muutto ilman virallista eroa yms. Miettikää miten hoidatte kussakin vaihtoehdossa asiat. Mikä on järkevintä, antoisinta ja parasta: alkaa korjausrakentamaan YHDESSÄ uudestaan liittoa vai jokin muu, mikä.

Vierailija
6/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis Ap

Työstressiä on miehelläkin. Omani ilmenee siten että olen työpäivän jälkeen väsynyt ja kaipaan jonkun aikaa hiljaisuutta jotta saan nollattua työpäivän. Työni on kuormittavia, mutta koulutuksellani en voi muuta tehdä.

Vierailija
7/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies etsii uutta suhdetta ja kun on sellaisen löytönyt, niin jättää teidät ja hyppää suoraan uuteen suhteeseen. Miehet eivät lähde suhteesta ennen kuin uusi saatavilla. Ja sinä jäät yksin.

Vierailija
8/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on yksin vaikeaa palauttaa rakkaus, jos mies torjuu sut. Keskustelkaa asioista! Miettikää erilaisia vaihtoehtoja: ero, avoin suhde, saman katon alla asuminen (voi tapailla muita), erilleen muutto ilman virallista eroa yms. Miettikää miten hoidatte kussakin vaihtoehdossa asiat. Mikä on järkevintä, antoisinta ja parasta: alkaa korjausrakentamaan YHDESSÄ uudestaan liittoa vai jokin muu, mikä.

Seksi meillä toimii. Siinä ei ole ongelmia. Pitää kysyä tuota avointa suhdetta, tosin sellaisen haluaminen olisi minulle syy erota miehestä. Toivottavasti hän ei halua sellaista. Ap

Vierailija
9/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei halua rakastaa, jos ei halua tehdä mitään sen eteen. Mene sinne pariterapiaan yksin. Niin voi tehdä. Toivo, että mies tulisi myöhemmin mukaan. Saat omiin juttuihisi näkökulmaa ja apua sieltä.

Tauko = miehellä tulee olemaan muita ja ero.

Vierailija
10/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmia teillä on koko ajan vatvottavana? Meillä on 18 vuoden avioliitto takana ja vain elämme elämää eteenpäin, eikä ole mitään syytä vatvoa mitään. Voimme hyvin puuhastella koko päivän omia juttujamme ja illalla mennä vierekkäin nukkumaan onnellinen hymy huulilla. Kumpikaan meistä ei kestäisi marisijaa vierellään. Sinäkin voit muuttua, koska onnellisuus on asenne.

Vierailija
11/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muita miehiä. Omani on muutoin hyvä mies. Lisäksi arvostan yhteistä historiaa. En halua rikkoa perhettä. En halua uusioperhettä. En halua olla yksin.

Mies sanoo, että kaipaa nyt taukoa parisuhteen vatvomisesta, ongelmista puhumisesta. Tämä tauko täytynee antaa,vaikka itse kokisin juuri puhumisen auttavan.

Ottakaa nyt ihan ensin happea toisiinne, jos vain onnistuu. Menkää erilleen esim viikoksi jonnekin (hotelliin, vuokramökille, mikä se nyt voisi ollakin...). Sitten aloittakaa toistenne luo takaisin tulo. Pyytäkää anteeksi kaikki virheet ja mielipahaa tuottaneet asiat. Yrittäkää selvittää ja selittää, miksi mitäkin on tapahtunut, mistä syistä. Hyväksykää, että parisuhde, lapsiperheelämä ja rakkaus ovat haastavia elämän lajeja. Päättäkää että tahdotte jatkaa (mikäli haluatte jatkaa) ja miten. Alkakaa tekemään samoja juttuja, joista nautitte joskus aikoinaan yhdessä.

Vierailija
12/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies etsii uutta suhdetta ja kun on sellaisen löytönyt, niin jättää teidät ja hyppää suoraan uuteen suhteeseen. Miehet eivät lähde suhteesta ennen kuin uusi saatavilla. Ja sinä jäät yksin.

Toki näin voi olla. Mutta mies itse sanoi että haluaisi löytää rakkauden uudelleen. Hän suunnitteli myös yhteistä matkaa alkusyksyyn. Ap

Vierailija
13/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei halua rakastaa, jos ei halua tehdä mitään sen eteen. Mene sinne pariterapiaan yksin. Niin voi tehdä. Toivo, että mies tulisi myöhemmin mukaan. Saat omiin juttuihisi näkökulmaa ja apua sieltä.

Tauko = miehellä tulee olemaan muita ja ero.

Taukoa en halua. Eikä mieskään ole sellaista ehdottanut. Pariterapiaan varaankin itselleni ajan. Ap

Vierailija
14/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa kuunnella sun valitusta enää. Lopeta jatkuva valittaminen ja keskittykää sen sijaan pitämään yhdessä hauskaa. Tehkää kaksin jotain ihan uutta.

Vierailija
15/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt miehelle sitä aikaa. Kun miehesi on kerran sanonut sitä tarvitsevansa.

Naisillla on ihme tarve kälättää ja kälättää.

Ei sitä kiinnosta sinun syvimmät tunteesi tai ajatuksesi siitä että miten juuri sinun mielestäsi tämä parisuhde saadaan nousuun. Suu kiinni ja anna ajan kulua. Harrastakaa seksiä.

Ajatukset ja analyysit pois. Hotelliviikonloppuja ilman lapsia. Ilman keskusteluja. Menkää leffaan. Omiin harrastuksiin.

Aika auttaa. Ei väkisin keskustelu ja jankkaaminen.

Vierailija
16/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ongelmia teillä on koko ajan vatvottavana? Meillä on 18 vuoden avioliitto takana ja vain elämme elämää eteenpäin, eikä ole mitään syytä vatvoa mitään. Voimme hyvin puuhastella koko päivän omia juttujamme ja illalla mennä vierekkäin nukkumaan onnellinen hymy huulilla. Kumpikaan meistä ei kestäisi marisijaa vierellään. Sinäkin voit muuttua, koska onnellisuus on asenne.

Kiva että teillä menee hyvin. Minulla oli hyvin turvaton lapsuus, josta johtuen koen turvattomuutta näin aikuisenakin. Olen liian mustasukkainen ja takertuva. Miestäni tämä ahdistaa. Ap

Vierailija
17/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että teillä menee hyvin. Minulla oli hyvin turvaton lapsuus, josta johtuen koen turvattomuutta näin aikuisenakin. Olen liian mustasukkainen ja takertuva. Miestäni tämä ahdistaa. Ap

Miehen ei kuulu olla sinun terapeuttisi vaan tasavertainen kumppani kanssasi. Oletko koskaan käynyt oikealla terapeutilla keskustelemassa lapsuudestasi ja ongelmistasi?

Vierailija
18/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt ihan ensin happea toisiinne, jos vain onnistuu. Menkää erilleen esim viikoksi jonnekin (hotelliin, vuokramökille, mikä se nyt voisi ollakin...). Sitten aloittakaa toistenne luo takaisin tulo. Pyytäkää anteeksi kaikki virheet ja mielipahaa tuottaneet asiat. Yrittäkää selvittää ja selittää, miksi mitäkin on tapahtunut, mistä syistä. Hyväksykää, että parisuhde, lapsiperheelämä ja rakkaus ovat haastavia elämän lajeja. Päättäkää että tahdotte jatkaa (mikäli haluatte jatkaa) ja miten. Alkakaa tekemään samoja juttuja, joista nautitte joskus aikoinaan yhdessä.

Tauko ei ole mahdollista, emme ole lomalla juuri nyt. Rahaa hotelliviikkoon ei ole. Mies ei jaksa puhua suhteesta, olemme puhuneet mustasukkaisuudestani ilmeisesti liikaakin. Ap

Vierailija
19/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei kuulu olla sinun terapeuttisi vaan tasavertainen kumppani kanssasi. Oletko koskaan käynyt oikealla terapeutilla keskustelemassa lapsuudestasi ja ongelmistasi?

En, koska maksan mieluummin sähkölaskut ajallaan... Ei ole rahaa tuollaiseen ylellisyyteen, ei meillä kummallakaan. Ap

20/33 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos parisuhteesi sijaan keskityt teihin, itseesi ja mieheesi?

Jos olet vuosia vatvonut jotain parisuhdeasiaa niin eihän semmosta kukaan kestä.

Opettele/opetelkaa nauttimaan toisistanne, ilman jotain ihme agendaa siitä mikä on näkemyksesi parisuhteesta tai sen tilasta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi