Musta nainen
Lienee parempi kuin valkoinen kanssa sisarensa. Millaisia kokemuksia kundit teillä mustista naisista? Asun pk-seudulla mulla olisi ollut mahdollisuus sekstata heidän kanssaan, mutta mulla oli yksi juttu mikä esti. Nyt on tullut mieleen, että en ole ollut koskaan mustan kanssa ja nyt siihen olisi mahdollisuus. Siis nyt puhun vain panemisesta.
Kommentit (7)
Kun olet käynyt hoitelemassa tumman gimman, niin tule kertomaan. Alan olla jo väsynyt valkoiseen lihaan.
Erilaisuus on aina jännää. Parhaita ovat olleet japanilaiset (saavat orkkuja jatkuasti) ja sitten arabit, koska ovat niin äärettömän kauniita. On, eteläamerikassa ovat kuumia ja Romaniassa erittäin nuoria. En silti vähättelisi suomalaisiakaan.
miksi japskittaret uikuttavat samalla kaavalla pannessaan jokainen. sama nuotti oletteko huomanneet
Japanilaiset geishat ovat naisten aatelia. Mutta jää nekin kokematta tässä elämässä. Olen jäänyt saamapuolelle.
Pitääköhän paikkaansa vanha viidakon sananlasku? "They are all pink inside? :)
Et sinä suomimunalla siihen pysty... sori. Katsele aasialaisia ihan suosiolla. Ja niistäkin niitä pienempiä.
Nuori musta nainen paras, mutta ole varovainen ettet saa stilettia munuaiseen veljeltä. Mustilla on korkeampi testosteroni pitoisuus, miehillä että naisilla, kuin valkoisilla. Jos sulla tiedossa, mene ja pane, sen jälkeen et halua koskeakaan valkoiseen naiseen.