Mies mököttää
Ja mun pitäisi taas saafa tehtyä koko porukalle ruuat eikä se täällä vedettomassä mökissä niin helppoa ole.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tuliko mökin vedettömyys yllätyksenä? Kai tuo oli selvää jo mökille lähdettäessä. Itse en ikinä viettäisi aikaa yön yli vedettömässä mökissä, alkeellisillakin oloilla on rajansa.
Ei tullut. Tämä on miehen mökki
Miksi mies mököttää? Miksi sun pitää laittaa (yksin?) ruoat? Miksi olette alkeellisella mökillä?
Vähän kokonaiskuvaa, mm. onko lapsia ja jos on niin minkäikäisiä ja onko vieraita jen.
Noin perusohjeena: odottelet vaan tyynenä, etkä tee mitään.
Mistä se mököttää?
Krapula? Vai onko harmi siitä, että et antanut hänen ottaa ainuttakaan alkoholijuomaa?
Oi Luoja, onneksi ei enää tarvitse ikinä enää katsella mököttävää miestä!! Mun exä mökötti joulut, juhannukset, vaput ja vähintään 300 muuta päivää vuodessa. Aina naama nutturalla kuin pikkulapsella, syyksi riitti vaikka se, että olin katsonut häntä "väärin". Jeesus miten raskasta ja raivostuttavaa! Kun hänestä eroon pääsin, en koskaan enää miestä riesakseni ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tuliko mökin vedettömyys yllätyksenä? Kai tuo oli selvää jo mökille lähdettäessä. Itse en ikinä viettäisi aikaa yön yli vedettömässä mökissä, alkeellisillakin oloilla on rajansa.
Ei tullut. Tämä on miehen mökki
No sittenhän kokkailut ja vedetyömyys on miehen ongelma. Mene ottamaan aurinkoa ja jos ei ruokaa ala kuulua, lähde lähimpään kaupunkiin pizzalle. Sinun siis pitäisi siellä passata, toisen mökissä.
Kakkospesää miehelle niin hymy menee korviin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkospesää miehelle niin hymy menee korviin.
Kunnon nuori kireä kakkospesä Jussina on paras Juhannus yllätys miehelle.