Jos teillä olis ylimääräinen huone, mihin käyttötarkoitukseen ottaisit sen?
Kommentit (23)
Vuokraa airbnb:ksi. Minä tekisin yhdistetyn kirjaston ja käsityöhuoneen (omplelukone & kangaspuut) mutta jos sulla ei ole tuollaisia niin miksi sitten pakosta mitään.
Laittaisin sinne kasvit kasvamaan.
Mulla on käsityöhuone ja kuntoiluhuone
Tarvitsisimme yhden huoneen lapsille lisää. Eli hommaa vauva?!!
Pidän huoneen lämpötilan sopivan alhaisena ja talvetan siellä talvenarkoja kasveja, jotka eivät ulkona selviytyisi.
Pelikoneet, tietokoneet sun muut. Ovat rumia tykötarpeineen missä tahansa muussa huoneessa.
Meillä on kaksi ylimääräistä huonetta. Toinen on vierashuone ja toinen on työhuone. Jälkimmäisessä on myös soittimia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsityöhuone ja kuntoiluhuone
Kaikki huoneet on käsityöhuoneita, läppäri on helppo siirtää. Tanan, kelen pihtaus ärkkele.......
Kirjasto ja musiikkihuone. Olisi mukava saada äänentoistolaitteet ja levyt pois olohuoneesta. Huoneen pitäisi kuitenkin olla aika iso että kaiuttimet toimivat kunnolla.
Mä tekisin joogahuoneen. Vihreät seinät, paljon kasveja ja joogamatto saisi olla koko ajan lattialla. Vierassänky voisi olla tuolla myös.
Työhuoneeksi sisustaisin. Teen paljon etätyötä, eli tulisi oikeaan tarpeeseen. Koittaisin kuitenkin tehdä siitä niin kauniin ja viihtyisän, että se olisi samalla myös vierashuone.
Riippuu siitä onko huone kerrostalossa vai omakotitalossa ja kulkeutuvatko hajut asuintiloihin.
Painonnostohäkki ja nyrkkeilysäkki tulisivat ensimmäisenä, jos vieressä ei ole naapureita joita kolina häiritsee. Jos tila on erillään (pöly/bensankäryt) asuinhuoneista niin joku rasvanäppiverstas moottoripyörän laittoon ja askarteluun olisi hyvä.
Olipa vaikea kysymys. Ekana tuli mieleen ihan vain yhdistetty työhuone/vierashuone rauhalliseen ja virkistävään tapaan sisustettuna. Ehkä semmosta merellistä tunnelmaa turkoosinisisellä, tummilla puupinnoilla (ei liikaa), kasveilla ja kevyellä sisustuksella. Niinkuin se olisi hotellihuone.
Toisaalta oma musiikkihuone olisi hauska. Tai pelkästään askarteluun, missä olisi erityiset askartelukaapit kaikille jutskille järjestettynä ja lahjapaperirullateline. Joillain staroilla olen nähnyt sellaisia. Tai sitten tanssihuone, missä olisi myös tanko ja yhdellä seinällä puolapuut. Siitä voisi tulla miehelle myös ikioma mancave, tosin mäkin tykkäisin käydä siellä välillä, koska meillä on aika sama maku. Oo, pelkille legoille omistettu huone voisi olla myös aika päheä!
Kuntosalia olisi turha tehdä, kukaan ei käyttäisi sitä.
Tekisin siitä makuuhuoneeni. Nyt nukun olkkarissa.
Panohuone. Seksikeinu sekä dildot sun muut sinne nättiin järjestykseen.
Meillä on iso musiikki/askarteluhuone, iso huone jossa soittovehkeitä, askartelupöytä, ompelukone, sohva, takka jne. Eli sellainen harrastushuone, johon voi halutessaan mennä myös yksin puuhastelemaan tai rentoutumaan.
Lisäksi meillä on pieni huone kirjastona, siellä on kirjahylly ja pieni lukunurkkaus.
Lapsille ns. "Kotikuntosali" eli puolapuut, renkaita, kiipeilyseinä, pehmustepatjoja yms..
Tarkoituksena muutaman vuoden sisällä hankkia isompi asunto ja saada tuo toteutettua.
Laittaisin sinne kuntoilulaitteen, pianon ja käsityönurkkauksen.