Rikostutkija Bergman - uskaltaako katsoa?
Uskallanko katsoa Maikkarilta rikostutkija Bergmania vai onko liian hyytävä sarja?
Kommentit (11)
Sekava ja epälooginen käsikirjoitus.
Uskaltaa, mutta älä odota liikoja. Tylsä. Kahden jakson mittaisia tarinoita, eli ei mitään mieltä kutkuttavia mysteerejä.
Ei kai tuomiolle joku ruotsalainen sarja?
Katso Areenasta Poirot-leffa. Klassikot kestää aikaa!
No uskaltaa, todennäköisesti nukahdat kesken kaiken. Kaukana hyytävästä tai edes jännittävästä ja se pääosan esittäjä on kuin jokin puunukke, täysin ilmeetön mumisija.
Maalin kuivuminenkin on jännempää.
Olen lukenut kaikki suomeksi julkaistut Sebastian Bergman - kirjat ja tykännyt niistä paljon. En ollut kuullutkaan tästä sarjasta. Osaisiko joku kirjat lukenut kertoa onko sarja siis paljon huonompi kuin kirjat?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kaikki suomeksi julkaistut Sebastian Bergman - kirjat ja tykännyt niistä paljon. En ollut kuullutkaan tästä sarjasta. Osaisiko joku kirjat lukenut kertoa onko sarja siis paljon huonompi kuin kirjat?
No nyt sotkin! Googlasin ja tämä sarjahan onkin Fredrika Bergman -kirjoihin perustuva, eikä Sebastian Bergman. No olen kyllä lukenut myös kaikki nuo Kristina Olssonin Frdrika Bergman -kirjat, ja niistäkin pitänyt. Joten sama kysymys oikeastaan: onko sarja yhtä hyvä kuin kirjat?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi parempi sarja?
Esim. Pietarin kapellimestari. Bermannin 1. jakso ei vakuuttanut, mutta tuo mainitsemani ihan ok.
Katso pois.