Härskein juhannus Pettäminen kiinni jäämättä?
Oma mies lähti kalaan kun olimme mökillä sielä tyytyväisenä hän onki kun naapurin mökin mies antoi mökin kuistilla kunnon kyydit minulle.ps ainut juhannus kun joka koloani on vieras kulli työstäny.N 41.
Kommentit (10)
Naapuri siis vaan poikkesi käymään? Kumpi teki aloitteen ja miten? Meinasitteko jäädä kiinni? Tuo mökin edusta on aika näkyvä paikka
Sanoin aviomiehelle meneväni juhannukseksi kavereitten kanssa 300 km:n päähän mökille, todellisuudessa ajoin 10 km panemaan rakastajaani pariksi päiväksi.
Tosin siinä vaiheessa oli jo erosta sovittu ja mulla uusi kämppä haussa, mutta kyllä se härskiltä tuntui. Nykyään mies on exä ja rakastaja nyxä. Ei kaduta pätkääkään...
Vierailija kirjoitti:
Sanoin aviomiehelle meneväni juhannukseksi kavereitten kanssa 300 km:n päähän mökille, todellisuudessa ajoin 10 km panemaan rakastajaani pariksi päiväksi.
Tosin siinä vaiheessa oli jo erosta sovittu ja mulla uusi kämppä haussa, mutta kyllä se härskiltä tuntui. Nykyään mies on exä ja rakastaja nyxä. Ei kaduta pätkääkään...
Tyypillinen huorå
Broidi oli aikanaan festareilla tavannut jonkun pissiksen, joka oli pyytänyt lähteen touhuamaan mökille. Olivat sitten ilmeisesti jo hoitaneet hommat, kun auto täynnä porukkaa oli tullu pihaan ja tää pissis oli menny paniikiin "vi**u mun jätkä tulee!" Broidi oli onneks huomannut takaseinällä avattavan ikkunan ja kömpiny siitä, tosin pudotusta oli ollu sen verran, että käsi murtui.
Olin vaimoni ja sen vanhempien kanssa vanhempien mökillä. Vaimo lähti aikaisin nukkumaan kun oli ollut edellisenä yönä töissä. Appiukko sammui jo klo 10 niin sitten päätettiin anopin kanssa juhlia Jussia saunan pukuhuoneessa seksin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Broidi oli aikanaan festareilla tavannut jonkun pissiksen, joka oli pyytänyt lähteen touhuamaan mökille. Olivat sitten ilmeisesti jo hoitaneet hommat, kun auto täynnä porukkaa oli tullu pihaan ja tää pissis oli menny paniikiin "vi**u mun jätkä tulee!" Broidi oli onneks huomannut takaseinällä avattavan ikkunan ja kömpiny siitä, tosin pudotusta oli ollu sen verran, että käsi murtui.
Tuossakin tilanteessa mahdollista päässä jopa hengestään
vaimon sisko odottaa lasta ja laskettuun aikaan ei ole motaa viikkoa. juhannuksena vaimon sisko käski mukaansa ja mentiin aittaan. sain sitten käsky naida hätä. niin sitten nain toista osapuolta takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
vaimon sisko odottaa lasta ja laskettuun aikaan ei ole motaa viikkoa. juhannuksena vaimon sisko käski mukaansa ja mentiin aittaan. sain sitten käsky naida hätä. niin sitten nain toista osapuolta takaapäin.
tuli siis bijuttuja..aarrgh näitä pridesydeemejä vauvapalstalla ottakaa jo pesäero
Itse yllätin siskoni ja mieheni saunamökistä. Kiinni jäivät ja kummankaan kanssa en ole tekemisissä. Meni siinä samalla juhannus ja elämä pilalle hetkeksi. Ja tämä siis tapahtui jo vuosi sitten.
Huomasitko ku tulin ja panin sua häntäluun alle?