Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteeni kaatuvat siihen, että olen ollut rakastunut vain kerran

Vierailija
20.06.2019 |

Otsikossa ongelmani. Olen 40-vuotias nainen ja taas (ties kuinka monennettako) kertaa tilanteessa, jossa mies haluaisi seurustella kanssani mutta itselläni ei taida olla siihen tarpeeksi tunteita.

Mikään hätähousu en ole, tätä nykyistä olen katsellut 10 kk ja edellinen sai aikaa osoittaa olevansa ”riittävän hyvä” yli puoli vuotta. Siis ei miehissä mitään varsinaista vikaa ole. Ainoastaan se, etten vain ikinä kaipaa heitä viereeni ja valitsen heidän kanssaan vietetyn ajan sijaan mieluummin yksinolon tai omat kaverini. Ja seksiä ei heidän kummankaan kanssa oikein kovin kiihkeästi tee ikinä mieli siitä huolimatta, että tämä jälkimmäinen on OIKEASTI ahkera ja lahjakas puuhassa.

Haluaisin kokea haluavani miestä. Haluaisin, että kumppanin seurassa on hyvä olla vaikkei puhuttaisi mitään. Haluaisin aidosti ilahtua miehen nimen näkyessä puhelimen näytöllä.

Mitä hemmettiä teen? Heivaanko tämänhetkisen miehen, jota kohtaan olen yrittänyt saada tunteitani heräämään kohta vuoden? Onko joku onnistunut saamaan kivireen vetämiseltä tällä hetkellä tuntuvan suhteen tuntumaan joltakin muulta?

Ja yksinoloa myös kokeiltu joitakin vuosia. En tunnu pääsevän ikinä irti. Näen jatkuvasti unia hänestä (en ikinä muista kumppaneistani) ja heräsin aamulla surullisena siitä, että taas sain muistutuksen hyvästä olosta palatakseni maan pinnalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku samasta ongelmasta kärsinyt auttaa? Olen käynyt terapiassa, olen juossut, olen huutanut, raivonnut, itkenyt ja kirjoittanut. Ei tulosta.

Unohdanko kokonaan miehet enkä enää edes yritä tapailla? Tässä on nyt menossa neljäs tälläinen ”ihan ok” mies mutta joka ei vaan millään tavalla saa alun pienen innostuksen jälkeen mussa ensimmäistäkään solua värähtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla