valtionosuuksien poisto Perussuomalaisilta nuorilta on törkeää. Tasapuolisuuden nimissä ne on leikattava muiltakin.
Mutta mehän elämmekin Suomessa, jossa sananvapautta ei ole.
Mitään ei saa sanoa, niin johan tulee banaania. ja teippiä suun eteen. Sananvapaus on kuollut
Vaalitulokset olivat vääristeltyjä ja vaalivaikuttamista esiintyi.
Hyvänä esimerkkinä oli se, kun ääniä ohjattiin tarkoituksellisesti kommunisteille
mestaria äänestettiin uudellamaalla ja varmasti tiedettiin, että virheitä sattuu mutta eihän suomessa voi kertoa ja varoittaa etukäteen jostain vaalipiirisysteemistä, vaan asia vaiettiin, että äänet bolisi poius perussuomalaisilta ja näin sitten äänmet meni toiselle puolueelle. törkeää.
Kommentit (18)
Ei noilla basic-finneillä paljon elämää ole aivokuorella
Surkuhupaisaa. Ap, olet kieltämättä samalla aaltopituudella kuin nuorisopersut. Ette ymmärrä miten käyttäydytään.
Persupuudeli räksyttää, hau, hau, hau.
Persunuorethan voisi keksiä muita ansaintakeinoja
Vaikka senaatintorille laulamaan kuorossa Tertuntaa?
Kyllä minulle ainakin tuli kotiin ilmoitus äänioikeudesta. Siinä kerrottiin, missä vaalipiirissä saan äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ainakin tuli kotiin ilmoitus äänioikeudesta. Siinä kerrottiin, missä vaalipiirissä saan äänestää.
Mulla oli äänestyskopissa ehdokkaat ja heidän numeronsa
En heti luovuttaisi ykkösvastuuta persuille, kun näitä ketjuja lukee.
https://www.verkkouutiset.fi/ps-nuoret-valmis-viemaan-ministerion-paato…
Ps-nuoret valmiita katsomaan ministeriön fasistisen murskapäätöksen oikeuteen. Hyvä homma.
Näistä on kyllä ihan säännötkin olemassa ja muut ne on lukenutkin paitsi taantuneet pikkunasset jotka eivät enää osaa lukea.
Vainotaan näin mielipiteen takia ☹️ Moni nuori elämä pilalla tämän päätöksen takia. Olen järkyttynyt! Eikö kukaan ajattele nuoria!
Vierailija kirjoitti:
Vainotaan näin mielipiteen takia ☹️ Moni nuori elämä pilalla tämän päätöksen takia. Olen järkyttynyt! Eikö kukaan ajattele nuoria!
Nuoret tarvii rakkauden lisäksi rajoja. Jos ei osata seurata sääntöjä, tulee rangaistus.
Ai, mitä jos rangaistaan Matin tekemästä raiskauksesta kaikkia muitakin persuja?
Jännittävä, joskin laiton ja oikeusperiaatteiden vastainen idea.