Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti toi taas muutaman lavan kaljaa Saksasta..

Vierailija
19.06.2019 |

Tsekkiläistä hyvää börstaa, oi oi.. halvempaa kuin Suomessa ja tuodaan vielä kotiin. Kyllä kannattaa kun verot vaan Suomessa nousee.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aiot säilöä sadoittain salkkuja? Lavassahan niitä taitaa olla noin 96 kpl. Ehditkö juomaan ennen parasta ennen - päiväystä vai trokaatko?

Vierailija
2/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aiot säilöä sadoittain salkkuja? Lavassahan niitä taitaa olla noin 96 kpl. Ehditkö juomaan ennen parasta ennen - päiväystä vai trokaatko?

En mä juo niin paljoa, otin vain muutaman korin kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ostaisi kaljaa kaupasta kun se kallista ja pahaa Suomessa? Posti tuo kotiin halvemmalla ja se on parempaa.

Vierailija
4/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä miksi ihmiset eivät enmpää tilaa viinaa netistä kun se on ihan 100% laillista.

Vierailija
5/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo olut ole kallista kun salkku painaa 8 kiloa niin samaan hintaan saisi 8 litraa tiukkaa viinaa. Rahtimaksut näes on jotain useampaa kymppiä kun alkaa olutta tilaamaan.

Vierailija
6/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta voi tilata 3 litran viinipakkauksia joissa on hana, mutta siellä sisällä on 40% viinaa :)

Vierailija
7/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläkin Discandoosta tulossa viinien/viskien lisäksi useampi laatikko saksalaista vehnäolutta. Hintaa tölkille tulee euron verran, kun Suomessa sama maksaa 3,5 euroa. Enpä ole vuosiin ostanut Suomesta alkoholia.

Vierailija
8/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä juo niin paljoa, otin vain muutaman korin kesäksi.

Jos muutaman lavan ostit, niin kyllähän siitä on jo keissi poikineen per päivä kesäksi. On se minusta aika paljon. Jos laskee että kesä on sen noin 90 päivää lavassa 96 keissiä, Ja lavoja vähintään 3 että voi puhua muutamasta. yli 3 keissiä päivää kohden eli sellainen 72 tölkkiä/päivä. No eipä nestehukka ainakaan tule.

Vierailija
9/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelläkin Discandoosta tulossa viinien/viskien lisäksi useampi laatikko saksalaista vehnäolutta. Hintaa tölkille tulee euron verran, kun Suomessa sama maksaa 3,5 euroa. Enpä ole vuosiin ostanut Suomesta alkoholia.

Miten sä ne verot niistä maksat Suomeen? Itse menet jälkeenpäin kassalle? Vai tuleeko siinä lähetyksessä mukana lasku valmiiksi laskettuna? Vai miten se toimii, en oikeesti tiedä.

Vierailija
10/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetinmoinen kasa olutta, useampi lava!? Mä olen suunnitellut vain yhden lavan tilaamista tuttava pariskunnan kans puoliksi. Hintakin oli tonnin luokkaa plus kuljetus. Että ei se nyt ihan ilmainen satsi tosiaan ole. Meillä ehtii mennä vanhaksi tuommoinen määrä.

11/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä, mitään rajoitusta määrässä tai prosenteissa ? Mitens tulli ja mikä kuljetusfirma ?

Onko muita verkkokauppoja, kuin mainitsemanne ?

Vierailija
12/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Onko siinä, mitään rajoitusta määrässä tai prosenteissa ? Mitens tulli ja mikä kuljetusfirma ?

Onko muita verkkokauppoja, kuin mainitsemanne ?

Ite olen katsellut Juomakeisaria mutten vielä lyönyt tilausta sisään.

Vierailija
13/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä ne verot niistä maksat Suomeen? Itse menet jälkeenpäin kassalle? Vai tuleeko siinä lähetyksessä mukana lasku valmiiksi laskettuna? Vai miten se toimii, en oikeesti tiedä.

En maksa veroja kuin Saksaan, eli muita kuluja toimituskulujen lisäksi ei tule. Ihan laillista puuhaa, kunhan järjestää "itse" kuljetuksen. Käytännössä kuljetus järjestyy ko. kaupassa tilauksen yhteydessä.

Vierailija
14/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo ehdin innostua... mutta eipä ole kovin monipuoliset viskivalikoimat tuolla. 😢

Vierailija
15/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netpris on toinen, joka toimittaa samalla periaatteella. Koskaan ei ole tullut tullin kanssa ongelmia ja tuotteet on tulleet postiin 4-5 päivässä.

16/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minimitilausjotain ? Kiitos Juomakeisarin tiedosta 😍. Mikä merkki vadtaisi Olvin tuplapukkia maultaan ja muuten ?

Vierailija
17/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jo ehdin innostua... mutta eipä ole kovin monipuoliset viskivalikoimat tuolla. 😢

Joo ei ole kovin kummoiset. Aiemmin tilasin Whiskysiteltä, mutta lopettivat Suomeen toimittamisen tullin pelleilyjen takia. Paras hinta-laatusuhde taitaa ollakin vehnäoluissa.

Vierailija
18/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli tilata tollanen baarikaapillinen jossa 20x0,7 pulloa kaikki eri merkkiä. Noin 250 eurolla saisi kuljetuksineen.

Vierailija
19/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat pieniä määriä 3-6 lavaa kerralla, niin mistä tulli voisi tietää mitä siellä pahvilaatikon sisällä on? Ja halvemmaksi tulee kuin Suomessa.

Vierailija
20/41 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilaat pieniä määriä 3-6 lavaa kerralla, niin mistä tulli voisi tietää mitä siellä pahvilaatikon sisällä on? Ja halvemmaksi tulee kuin Suomessa.

No ei minusta 3-6 lavaa kovin pieni määrä ole. Harvalla on sitä 3000-10000 euroa kaljaan laittaa kertaistumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän