Lapsen puoliso
Kertokaa, millainen olisi teidän "unelmavävy/-miniä"
Varmaan itsestäänselvyyksiä tällaiset toiveet, kuten ottaa lapseni huomioon, on rakastava ja tekee lapseni onnelliseksi jne. joten ne voi jättää pois. Ennemmin etsin tarkempaa kuvausta ja jota ei välttämättä viitsisi edes omalle lapselleen ääneen sanoa.
Itse toivoisin, että lapseni tuleva kumppani olisi vähän rauhallisempaa ja harkitsevampaa sorttia kuin oma lapseni. Tyttöni elää hetkessä ja tekee usein päätökset tunteen perusteella, joten toivon, että hän löytää rinnalleen jonkun, joka osaisi oikeasti miettiä järjellä elämässä eteen tulevia päätöksiä.
Kommentit (4)
Rikas, ahkera ja terve, niillä pääsee jo aika pitkälle.
Vaikea kysymys kun omat pojat eivät ole vielä pariutumisiässä.
Tällähetkellä toivoisin tulevaisuuden morsianten olevan älykkäitä ja tiedonjanoisia, päivätyössä, haluavan lapsia. Toivoisin heidän olevan kohteliaita ja ystävällisiä ja määrätietoisia. Mieluiten sekasyöjiä :) Jos tykkäisi koirista niin olisi plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys kun omat pojat eivät ole vielä pariutumisiässä.
Tällähetkellä toivoisin tulevaisuuden morsianten olevan älykkäitä ja tiedonjanoisia, päivätyössä, haluavan lapsia. Toivoisin heidän olevan kohteliaita ja ystävällisiä ja määrätietoisia. Mieluiten sekasyöjiä :) Jos tykkäisi koirista niin olisi plussaa.
Lisään vielä, että voi olla kyse myös sulhasesta lapset on nyt niin pieniä ettei vielä tiedä, se ei haittaisi, jos muut mainitsemat asiat kuitenkin suurinpiirtein toteutuisi.
En minä tätä ikinä ääneen sanoisi mutta toivon, että poikani kumppani olisi hyvin toimeentuleva rahallisesti. Itse olen elänyt "kädestä suuhun" tyylillä ja nyt myös poikani on ammatissa, jossa ylimääräistä ei jää tilille pyörimään kun kaikki pakolliset menot on maksettu. Toivon että lapsenlapseni saisivat "helpomman" lapsuuden mitä omalla pojallani oli