Onko muita, jotka eivät välitä viettää juhannusta?
Eka juhannus 20 vuoteen, kun ei tarvitse hiki hatussa raahata kauppakasseja kotiin ja passata vieraita. Ostan jotain hyvää ruokatarviketta vain itselleni ja nautin ylimääräisestä vapaapäivästä.
Kommentit (26)
En mä oo viettäny yli 10 vuoteen ei vietetä joulua ei mitään päiviä ikinä. Synttärit vietetään tietenkin mua ei yhtäään kiinnosta juhannus. Ihan tyhmä ja älytön juttu et nyt on joku juhannus kun joku sanoo!
Itse en välitä. Onneksi uusi hauska videopeli julkaistaan juuri juhannuksen kunniaksi niim voi sitä pelata pyhien läpi
On varmasti. Iso osa maailman väestöstä skippaa koko jussin.
Sama juttu on vappu ja uusi vuosi ja melkein kaikki pakkojuhlat. Juhannus on yksi päivä muiden joukossa. varmaan iso juttu teineille ja pikkulapsille. Lähinnä ihan sama. Ihan niinkuin ei voisi saunoa ja juoda kaljaa minä tahansa kesäviikonloppuna.
Minä taas en oikein tiedä, miten Juhannusta pitäisi viettää. On puoliso ja asun uudella paikkakunnalla, perhe ja kaverit asuvat kaukana, ei mökkiä. Olisi kiva, jos jossain järjestettäisiin kokko ja joku tori tms. :/
Vietäthän sinä, ostat hyvää syömistä ja nautit. Niin mekin vietämme, olemme aina viettäneet samalla kaavalla.
Mä vietin jo viime lauantaina mun Juhannuksen, ryyppäsin, en halua enää uutta krapulaa, tuijotan tv:tä
aattona.
Haluaisin olla juhlimatta, mutta muiden takia on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vietäthän sinä, ostat hyvää syömistä ja nautit. Niin mekin vietämme, olemme aina viettäneet samalla kaavalla.
Arvasin, että joku alkaa saivarrella.
Mää meen töihin tienaa ja syömään hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko dokata jos muut juovat, tekosyy.
Aika yhdentekevä juttu. Menneisyyden jäänne.
Menee harvoin niin kun on suunniteltu.
Onneksi on vaihtoehtoja eikä elämä pysähdy pariksi päiväksi niin kuin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en oikein tiedä, miten Juhannusta pitäisi viettää. On puoliso ja asun uudella paikkakunnalla, perhe ja kaverit asuvat kaukana, ei mökkiä. Olisi kiva, jos jossain järjestettäisiin kokko ja joku tori tms. :/
Katso lähiseudun tapahtumat.
En viitsi viettää sitä yksin. Olen kotona ja syön tavallista tuokaa.
Eipä sitä tarvi viettää sen kummemmin kuin mitään muutakaan kesäviikonloppua.
Säästyy monta satasta, kun ei tartte syöttää ja juottaa vierasjoukkoa. Siitä työmäärästä puhumattakaan.
Ei vietetä mitenkään erityisesti. Mennään vaan mökille ja sattuu olemaan juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko dokata jos muut juovat, tekosyy.
Pakko ei joo ole, mutta kuka h*lvetti kestää kolmen/neljän päivän ränniä vetäviä känniääliöitä selvinpäin?
Olen "viettänyt" juhannusta viimeksi lapsena. Silloin olimme perheen kanssa mökillä. Poltettiin kokkoa, tehtiin "taikoja", grillattiin jne. Aikuisena olen aina ollut juhannukset kotona tekemättä mitään sen erilaisempaa kuin muinakaan perusviikonloppuina. Edes mitään erityisempää ruokaa en tee. Sama juttu vappuna, uutena vuonna jne. Ovat minulle samanlaisia päiviä kuin ei-juhlapyhätkin.
On. En muutenkaan ymmärrä miksi pitää hössöttää juuri tiettynä päivinä tietyllä teemalla, koska "niin muutkin tekevät".