69
Mikä voi olla syynä ettei miestä kiinosts suuseksin antaminen kuin 69. Itse annan kyl suihinottoa vaikka itse en saisikaan mutta pyynnöistä huolimatta itse en saa kuin jos annan samalla miehelle...
Kommentit (5)
Joku nainen tätä selitti minulle, että on vaikea keskittyä nauttimaan, kun piti samalla minuunkin keskittyä. No, sitten mentiin vuorovedoin. Ei sekään ole huono vaihtoehto. Huonoin on se, ettei kumpikaan saa mitään.
No olenhan minä selittänyt miehelle etten saa mitään jos samaan aikaan annan hänelle mutta eipä ole puheet auttaneet. Ja meillä se ei mene vuorovedoin vaan homma loppuu siihen kun mies laukeaa. Pyynnöistä huolimatta en saa.
Aika yksinkertaista, "nuole ukko pillua eka niin että saan orkun, niin saat palkinnoksi kunnon suihinoton". Kieltäydyt siis suikkarista, ennen kuin mies on hoitanut sun nautintosi.
Sama etten saa mitään 69:ssä. Periaatteessa ihana asento kyllä. Mutta en pysty keskittyyn nauttiin. Sama jos runkkaan ja mies laittaa munan suuhun en mä sitten saa.
Imen mielelläni siis! Mutta eri vuoroilla.
Mies ei halua tai ei kiinnosta. Ei siinä oikein muuta syytä ole. Ota asia puheeksi, että sinulle se on tärkeää. Jos ei ymmärrä ja sinulle se on niin tärkeää, niin heitä mies pihalle. Sitähän tämä parisuhdejuttu on, kärsi tai vaihda, mutta mitä saat tilalle...? Tai käy toisen miehen tykönä joka nuolee.