Pitää taas kohta lähteä kotoa karkuun, kun emäntä alkaa siivoamaan
Muistuu ihan lapsuus mieleen, kun 80-90-luvulla meidät lapset ajettiin pihalle siivouksen aikaan. Onneksi minä olen se tämän suhteen lapsi ja saan karata siivousta.
Kommentit (16)
Jos minä haluan päiväksi miehestä eroon, niin muuta minun ei tarvitse tehdä kuin nostaa imuri eteiseen. En siivoa läheskään joka kerta tai sitten imuroin vain pahimmat kohdat muutamassa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lähteä? Minä köllöttelen sängyllä sillä aikaa kun mies siivoaa etten ole tiellä.
Koska en voi sietää imurin ääntä ja tulee jotenkin lusmu olo, jos makaan sohvalla emännän siivoillessa. Kaikki voittaa, kun käyn ostamassa muutaman päiväkaljan ja lähden kavereiden kanssa nauttimaan kesäpäivästä. Ap
Onko pahapäinen emäntä? Justiina tyylinen kaulimella kopauttelija.
Siivousneurootikot ovat kauheita. Todellakin tulee lapsuus mieleen.☹️
Vierailija kirjoitti:
Onko pahapäinen emäntä? Justiina tyylinen kaulimella kopauttelija.
No hän on sellainen huolehtivainen Justiina. :D
Ei kuitenkaan yritä alistaa minua mitenkään, kun tietää että olen ns. taipumaton. Ap
Mun miehellä on ylitöitä aina kun pitäisi siivota 🤨
Tosin ei ne hänen sotkut katoa silti, kyllä ne odottaa..
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä itse siivoa ikinä vai miten olet päässyt siitä eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???????? Mistä eroon hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lähteä? Minä köllöttelen sängyllä sillä aikaa kun mies siivoaa etten ole tiellä.
Koska en voi sietää imurin ääntä ja tulee jotenkin lusmu olo, jos makaan sohvalla emännän siivoillessa. Kaikki voittaa, kun käyn ostamassa muutaman päiväkaljan ja lähden kavereiden kanssa nauttimaan kesäpäivästä. Ap
Onko sulla kaikki kaverit siellä? Jos joku puuttuu, niin hän voi olla vaimosi kanssa "siivoamassa". Tai vaimo tekee niin kuin sinä omien kavereittensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???????? Mistä eroon hä?
Siivoamisesta, siitähän tässä on kyse.
Heh, mutkin mies ajaa aina lasten kanssa ulos kun haluaa siivota. Onnea on kumppani, joka tykkää siivota rauhassa 😁🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki kaverit siellä? Jos joku puuttuu, niin hän voi olla vaimosi kanssa "siivoamassa". Tai vaimo tekee niin kuin sinä omien kavereittensa kanssa.
Ei mulla mitään vaimoa ole vaan emäntä, jonka luottamusta minun ei tarvitse pähkäillä. Ap
Mies onneksi tämän viikon lomalla, itse töissä. Siivotkoon kerrankin (tuskin tapahtuu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???????? Mistä eroon hä?
Siivoamisesta, siitähän tässä on kyse.
Joo mutta mistä eroon? Äidistäni? Enhän minä ole asunut lapsuudenkodissani pitkään pitkään aikaan.
Mitä järkeä siivota? Elämästä menee monta vuorokautta hukkaan imurin varressa.