Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis tehnyt mieli olla kärpäsenä katossa

Vierailija
18.06.2019 |

Kun ajoin tänään uudella autollani exää vastaan.

Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut omaa autoa, ja pitkässä parisuhteessa exän kanssa ajoin vain harvoin perheen autolla, koska ex kävi sillä töissä.

Tuskin sitä kiinnostaa yhtään, mutta mulla oli tosi riemukas olo autostani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan edes huomannu sua.

Vierailija
2/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni käytti meidän yhdessä omistamaa autoa omanaan. Kelpasin maksamaan lyhennykset, mutta en ajamaan sitä. Lisäksi pilasi jokaisen työpäiväni murjottamalla työmatkan, kun suostui pitkin hampain heittämään minut bussipysäkille. 

Muistan sen päivän kun marssin autokauppaan ja ilmoitin eksälle ettei minua tarvitse enää kuskata "meidän autollamme". Enkä muuten maksa enää yhtään lyhennystä hänen autostaan. Sen olisi saanut nurin puhaltamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni käytti meidän yhdessä omistamaa autoa omanaan. Kelpasin maksamaan lyhennykset, mutta en ajamaan sitä. Lisäksi pilasi jokaisen työpäiväni murjottamalla työmatkan, kun suostui pitkin hampain heittämään minut bussipysäkille. 

Muistan sen päivän kun marssin autokauppaan ja ilmoitin eksälle ettei minua tarvitse enää kuskata "meidän autollamme". Enkä muuten maksa enää yhtään lyhennystä hänen autostaan. Sen olisi saanut nurin puhaltamalla. 

Mun ois pitänyt tehdä myös näin, mutta jotenkin en saanut sitä aikaan. Nyt nautin täysillä siitä että ajelen tuolla autollani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän