Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile kiltin tai helposti lähestyttävän ihmisen ulkonäköä?

Vierailija
18.06.2019 |

Millainen tulee mieleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina katson ihmisiä silmiin, eli helpostilähestyttävällä ne on läsnäolevat, lempeät ja hymyilevät. Ihmisestä näkee heti sen kuka haluaa auttaa ja kuka ei... sen näkee olemuksesta.

Vierailija
2/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen nainen tämän päivän uutisesta iltasanomissa. Siis nainen, joka oli väärillä henkkaireilla avannut pankkitilin, ottanut isoja lainoja jne. Ihan kiltin näköinen. Häneltä saattaisin kysyä apua jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina katson ihmisiä silmiin, eli helpostilähestyttävällä ne on läsnäolevat, lempeät ja hymyilevät. Ihmisestä näkee heti sen kuka haluaa auttaa ja kuka ei... sen näkee olemuksesta.

En koskaan katso toisia silmiin. Se on jotenkin ahdistavaa. Silti minua lähetystään helposti asiassa kuin asiassa. Olen kyllä hymyilevä ja herkasti vaihdan sanan vieraankin kanssa mutta silmiin en katso koskaan.

Vierailija
4/4 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen nainen tämän päivän uutisesta iltasanomissa. Siis nainen, joka oli väärillä henkkaireilla avannut pankkitilin, ottanut isoja lainoja jne. Ihan kiltin näköinen. Häneltä saattaisin kysyä apua jossain.

Linkki?