Olipa sillä stalkkerilla satoja ja satoja Meghanvideoita itsellään heh!
Ja muita vahtii täällä päivät ja valittaa kun muut kiinnostuneita Megainista :) Jotenkin osasin arvata, heh.
Kommentit (10)
Kyse on otsikossa tyypistä joka häiriköi kaikki aloitukset Meghanista täällä pois, sillä oli satoja Meghanvideoita :)
Vierailija kirjoitti:
Se, että on kerännyt julkisista lähteistä pitkin internettiä suuren kokoelman materiaalia jostain julkkiksesta ei vielä tee stalkkeria
Hehehe, hän on juuri se joka väittää muitten viettävän päivät Meghania tutkistellen. Varsin surkuhupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on kerännyt julkisista lähteistä pitkin internettiä suuren kokoelman materiaalia jostain julkkiksesta ei vielä tee stalkkeria
Hehehe, hän on juuri se joka väittää muitten viettävän päivät Meghania tutkistellen. Varsin surkuhupaisaa.
Tuokaan ei vielä ole stalkkaamista
Täh? Eilen syytit minua stalkkeriksi niin että piti soittaa ihan hätänumeroon, eikä minulla ole yhtään Meghan-videota, en ole tainnut yhtään sellaista ikinä katsoa.
No saahan sitä harrastella juu ei siinä mittään
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eilen syytit minua stalkkeriksi niin että piti soittaa ihan hätänumeroon, eikä minulla ole yhtään Meghan-videota, en ole tainnut yhtään sellaista ikinä katsoa.
Rutiinihomma.
Mistä tiedät ? Tai niinkuin itse aina vaadit LÄHDE ? TODISTA ?
Uskottavuus voidaan menettää vain kerran ja Meghanin uskottavuus meni jo, myöskin.