Pitäisikö itsemurha laillistaa?
Tein tällaisen blogin aiheesta:
http://lentonenhenri.puheenvuoro.uusisuomi.fi/277473-pitaisiko-itsemurh…
Kommentit (6)
Minkälaisen rangaistuksen itsemurhasta saa? Sakkoa, linnaa vai peräti kuolemantuomio?
Milläs sä ruumista rankaiset? Kuset sen päälle?
Ei se ole nytkään laitonta. Siihen ei vain saa apua Suomessa. Ja ehkä osittain tämä ajaa siihen, että osa tekee itsemurhan ajamalla rekkaa päin tai hyppää junan alle. Nämä ovat sitä alinta kastia mitä löytyy. En kyllä osaa sanoa millä tuollainen toiminta saataisiin ehkäistyä.
Ehdollinen tuomio on tähän saakka toiminut pelotteena.
Suomessa saat siitä syytteen, että olet hullu ja joudut pakkohoitoon eli vankeuteen. Osana tätä mielivaltaista rangaistusta sinut myös huumataan.
Ehkä pitäisi myös vankiloissa huumata ihmiset? Se varmasti vähentäisi rikoksia jos rangaistuksena olisi kemiallinen lobotomia.
En tarkoita mitään Jumalan yrttejä kuten kannabis, mistä tulee hyvä olo. Vaan sellaisia mm. skitsofreniatutkimuskemikaaleja mitkä todistetusti kutistavat aivoja eli suoritetaan lobotomia kemiallisesti: kun aivokudos poistuu.
Vaikka niitä sanotaan "lääkkeiksi" niin totuus on, että ne ovat tutkimuskemikaaleja. Tutkitaanhan vasta aivojakin ja hermostoa yleensäkin.
Vastikään aivoista löytyi kokonaan uusi solu. On se kivaa sitten itsekin miettiä, että olen ollut valtion koe eläin ja ehkä sen takia aivot ihan paskana nytten eikä oo hyvä olo kun ovat pakkolääkinneet mömmöillä? Aika iso velkakin se. Entä se kun valtion poliisi seksuaalisesti hyväksikäytti minua lapsena? Entä se kun valtio tappoi lapseni?
Suomen valtiolla on aika suuri velka siis minulle. Onneksi olen juutalainen kristitty, koska muutoinhan tämä verellä tapahtunut asia maksettaisiin verellä.
Suomalaisten siis tulisi olla kiitollinen Kristuksen välittämästä armon sanomasta. Sen nojalla, voin antaa itsekin syntejä anteeksi: eikä minun tarvitse ottaa oikeutta omiin käsiini.
"Ihmisen aivoista löytyi uniikki hermosolu, joka saattaa selittää, miksi olemme erilaisia kuin eläimet"
Milloin se on laittomaksi tullut?