Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PERUKAA HÄÄT! Veronpalautusten tulo saattaa siirtyä!

Vierailija
18.06.2019 |

Eli kakkutilaukset purkuun, sillä luvattu ELOKUUN palautus saattaa muuttua.

"Saitko verottajalta tällaisen kirjeen? Tuhansien suomalaisten veronpalautus siirtyi"

Osa suomalaisista ei saakaan veronpalautuksia silloin, kun alun perin oli tarkoitus.

Ilta-Sanomiin yhteyttä ottanut lukija kertoi saaneensa kotiinsa kirjeen, jossa kerrottiin, että hänen veronpalautuksensa eivät tupsahdakaan tilille 6. elokuuta, kuten alun perin oli luvattu.

Lukijan saamassa kirjeessä lukee, että hänen verotuksensa päättymispäivä muuttuu, sillä verotuksen käsittely on edelleen kesken. ”Verotuksesi päättyy viimeistään 31.10.2019”, kirjeessä lukee.

Lukija sanoi soittaneensa verottajalle kysyäkseen, mistä viivästys johtuu. Mitään selkeää vastausta ei kuitenkaan annettu

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006146191.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee syyskuun alussa palautukset. Ei nyt uskoisi muutosten olevan mikään yllätys, kun kyseessä on ensimmäinen vuosi uudella systeemillä.

Vierailija
2/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun talous on kiinni 6.8 tulevasta palautuksesta muuten olen konkurssissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin maksa elokuussa-kampanjalla kurssimateriaalia, etä voin opiskella kesän.. Kiitos vaan verohallinto tulevasta luottotietojen menetyksestä...

Vierailija
4/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitit korjauksen veroehdotukseen tai esim. Työnantaja korjasi sinun vuoden 2018 palkkatietoja niin silloin verotus lasketaan tietysti uudestaan.  Verotuksen valmistuminen sen vuoksi myöhenee ja palausten tulokin siirtyy. 

Vierailija
5/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEROTTAJA on jo aiemmin tiedottanut, että veronpalauspäivämäärä voi muuttua, jos veroilmoitukseen vaaditaan joitain lisätietoja tai sen käsittely kestää muista syistä. Esimerkiksi puolisoilla on aina yhteinen verotuksen päättymispäivä, joten jos toinen tekee muutoksia esitäytettyyn veroilmoitukseen, käsittely kestää pidempään ja molempien veronpalautuspäivä saattaa siirtyä.

Vierailija
6/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmoitit korjauksen veroehdotukseen tai esim. Työnantaja korjasi sinun vuoden 2018 palkkatietoja niin silloin verotus lasketaan tietysti uudestaan.  Verotuksen valmistuminen sen vuoksi myöhenee ja palausten tulokin siirtyy. 

En ole tehnyt mitään muutoksia.

Vierailija
7/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käääääääk eli se satku mikä tulee, niin en sen takia pääse maistraatissa naimisii.

Vierailija
8/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, jos siirtyisikin. Olen pienituloisena tottunut joulun kustantamaan veronpalautuksilla, ja nyt epäilyttikin, että pysyykö ne säästössä elokuusta sinne joulukuuhun asti.

Vierailija
9/9 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, jos siirtyisikin. Olen pienituloisena tottunut joulun kustantamaan veronpalautuksilla, ja nyt epäilyttikin, että pysyykö ne säästössä elokuusta sinne joulukuuhun asti.

Onhan se parempi, että samasta rahasta jää pidemmäksi aikaa, eikä vain jouluun.