Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos iskette baarista seuraa, niin välitättekö onko vastapuoli varattu vai ei?

Vierailija
18.06.2019 |

Minua naisena inhottaa ajatus, että varattu mies antaisi ymmärtää olevansa sinkku/luvalla liikenteessä ja lähtisi mukaani. Hänen vastuullaanhan asia tietty on, ei minun. Mutta jos tiedän miehen olevan varattu/ilman lupaa, niin jätän kyllä väliin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän. Oon ikuinen moraalinvartija, joten en todellakaan pysty varattujen kanssa mihinkään. Vaikka kyse olis vaan yhden illan jutusta, sen tarvitsen siihen jonkinlaisen arvostuksen toista kohtaan, eikä sitä saa, jos on pettämässä.

Tästä riittäisi vaikka kuinka esimerkkejä, oon joskus pienen moraalisaarnan pitänykin jollekin miehelle, jonka kanssa kerkesin pussailla ja hiplailla ja sitten huomasin sormuksen. Todella välinpitämätön ja töykeä oli puhuessaan vaimostaa. Taisin kysyä, eikö ole miettiny, kuinka pahalta vaimosta lienee tuntuu et juoksentelee pettämässä. Vastas jotenkin tyyliin "ei sellasta voi rikkoo joka on jo rikottu".

Vierailija
2/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En ole mustasukkaista tyyppiä ja kestän sen että baaripoka pettää minua puolisonsa tms. kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee ilmi ns. luonnollisesti että on varattu, niin en lähde mihinkään seksihommiin sellaisen kanssa. Jotkuthan esim. saattaa haukkua vaimoaan ja samalla vikitellä minua yhden illan seuraksi. En kyllä lähde. Yököttävä pettäjä.

Mutta en toisaalta ala yrittämään salapoliisityötä, että saisin jotenkin selville onko ihminen jolla ei ole sormusta ja joka ei sano olevansa varattu, sittenkin varattu. On se ihan mahdollista että on tietämättään joskus tullut varatun kanssa oltua.