Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 15-vuotiaanne tekevät kesälomallaan?

Vierailija
18.06.2019 |

Säälittää hieman omani, joka on koko alkukesän ollut enimmäkseen yksin kotona lomalla. Kavereita hänellä on jonkun verran onneksi, mutta sanoo, että kaikki lomailevat jossain eivätkä voi tavata. Talvilajiharrastus on niin ikään kesätauolla. Itse muistan omasta nuoruudestani kesät siitä, että viiletettiin ulkona kavereiden kanssa yömyöhään. Mites muiden teinit viettävät kesälomaansa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan kesätöissä ( 16v ja 14v)

Vierailija
2/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 15 täyttävä oli viikon kanssani mökillä jossa uimme jne ja kävimme myös mm taidenäyttelyssä ja museossa, sitten yksi kaveri oli meillä yökylässä, nyt teini itse on toisen kaverin luona, josta haen mökille viettämään juhannusta.

Sitten entien vaihtarimme lentää käymään viikoksi, minkä jälkeen olemme taas mökillä, lähdemme kahdeksi viikoksi matkoille, sitten taas mökille ja vika viikko kotona.

Yksin ei ole ollenkaan koska kotona myös lukiolainen isosisarus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani (heinäkuussa 15v) oli loman aluksi muutaman päivän turnauksessa, nyt viettää laiskoja päiviä välillä urheillen. Oman talvilajin kesätreenit alkaa ensi viikolla, muuten joko käy salilla tai lenkillä tai joskus pelailemassa. Juhannuksena ollaan perheen kesken reissussa. Heinäkuussa lähtee rippileirille, leirin ja rippijuhlien jälkeen heti kaksi viikkoa kesätöitä. Elokussa sitten ehkä taas laiskottelee (toki ne kesätreenit pyörii), ennen koulun alkua varmaankin vielä yksi lajileiri.

Kavereita näkee harvakseltaan, siten miten aikataulut sopivat yhteen. Paras kaveri asuu sen verran kaukana, että joudutaan kuljettamaan.

Vierailija
4/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa pyörii, pelaa nettipelejä. Rippileiri sentään kohtaa.

Vierailija
5/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman eka viikko meni päivittäisissä kesäteatteriharjoituksissa, toinen viikko näytöksissä. Nyt on ollut ainakin illat kavereiden kanssa, päivisin moni heistä on kesäsetelitöissä. Nukkuu aamusta pitkälle päivään.

Vierailija
6/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin 15-vuotiaana olin lähinnä yksin kotona. Välillä kävin vanhempien kanssa mökillä. Se oli nuorempana ainakin itselläni, kun tuli viiletettyä ulkona, ja 15-vuotiaana lähinnä kirjat, telkkari ja tietokone kiinnosti.

Vierailija
7/7 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuonikäiset edes minun nuoruudessani enää missään ulkoleikeissä viilettäneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi